#1 - - Emmis:

svar; vaa härligt ;) hihi as snygg liten dator ;D

#2 - - Hanna:

Den är verkligen underbar!

#3 - - Hanna:

Sv: Det är bara bra med mig.

#4 - - Frida:

Svar: Tack ås jättemycket :D

#5 - - Malin:

SV: Det är strålande här! ^^ Vad händer ikväll?



Jag tycker hon är grymt cool och våglig. Fast vissa saker hon har på sig är lite väl..

#6 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

aa ;) jo den datorn är så himla fin! <3

#7 - - jenny:

Haha jo, tänk om man hade en sån...Själv får man slåss om bloggtid med en envis syrra...

#8 - - Anonym:

Kul att höra :)

#9 - - ιиєsιтα ♥:

Hej sötnot. Förlåt om jag stör men kan du rösta snabbt på min blogg vilken som jag ska ha som bild i min inlägg bara en liten kommentar.

Kramar sötnot.

#10 - - I S A B E L L A:

Jäklar vilken fin! :O

#11 - - nadia ak:

nåväl, hoppas du får en trevlig vecka i alla fall ;)

#12 - - ANGELICA:

härligt! Jo min har varit fin den med :)



oh den skulle jag inte tacka nej till!

#13 - - Alexandra:

Det låter helt underbart :)

Sicken söt data :):)

#14 - - Tina:

tycker den e grym...har bloggat om den nya kolla mina tidigare inlägg om du e nyfiken! skit fin kan ja lova

kan inte jag få adda dig på fejan?

kram å puss

#15 - - Emelie:

Sv. Jadå, den har varit helt okej :)

#16 - - Elin:

Jättefin! Roligare än min tråkiga svarta..

#17 - - Maria:

Otroligt snygg! Den liknar faktiskt en handväska. :)

Hur stor är den? Om jag inte minns fel så är min 8.9".



Jodå. Jag har varit hemma hela dagen, fast jag har liksom inte gjort någonting alls känns det som. Hur är det med dig då?

#18 - - Lexie:

snygg :D

#19 - - matilda:

sv, härligt att höra tjejen =)!

hehe ja den är från google så jag kan inte säga tack för jag har bara snott det haha :P



puss

#20 - - Emma:

Hej snygg blogg:)<3 Allt bra?

#21 - - Camilla:

Den är en riktig skönhet! Skulle inte tacka nej till en sådan :)



Haha oja det gör det sannerligen ^^ Tur att de lite mer plånboksvänliga alternativen finns för oss vanliga svenssons, H&M , Gina osv!



Puss

#22 - - Seb:

I want it! ;D

#23 - - Seb:

Sv: Haha en riktigt snäll karl med andra ord ;)

#24 - - Christy:

Jo, det är den. Ville ha en sån, istället fick jag en Mac IBook. Slösade en hel bunt pengar på det, men har funderat på att sälja min mac book på blocket då jag faktiskt inte är någon mac-älskare. Jag är mmer into windows xp-person. Men aa, datorn var jättefin den, vill ha den!!!

Till top