Hot!







 

Kristen Stewart för Interview Magazine.

Tycker bilder är snygga och passar fint till hennes påverkade attityd svarta kalufs. Men jag tänker inte änns säga vad jag tycker om själva intervjun. Läs själva.

Vad är det för fel på bruden?

 

Vad tycker ni om bilderna?

#1 - - Rebecca:

tack så jätte jätte mycket :D

#2 - - Your Dream Closet:

nej jag gillar inte Kristen Stewart ..

#3 - - SARA:

Bilderna är så kaxiga!! :)

#4 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Jag är mörkrädd och jag gillar inte stora spindlar. Ormar och småkryp är också äckligt!

Va bjuder denna dag på för god mat då?

#5 - - Linda:

Missa inte min rea på min webshop, har rea på KanDee linnen & Unica Of Sweden armaband..

http://www.beautyinsideout.se

#6 - - CLIP:

ja, min dag har varit bra den, har din?=)

#7 - - muffinsmartin:

Ok :D Gick mötet bra? :D

#8 - - ANGELICA:

okej :) Ikväll blir det att slöa med choklad framför körslaget, känner mig lite halv krasslig.. sjdå? :)

#9 - - emelie:

ja de är bra, jodå jag är på superhumör!

fest strax :D

#10 - - simone:

Hon är lite udda hon, men bilderna e bra! ;)

#11 - - LIENE:

heta bilder!

#12 - - matilda:

haha mera :D

#13 - - Amelie:

Haha, ingen aning!! :)

#14 - - Tobias:

svar: haha! ;) hoppas du haft en trevlig kväll

#15 - - Leia:

Ja, precis så menar jag!

#16 - - KJS *FOTOBLOGG*:

Åh fy så jobbigt! :p vad jobbar du med?<3

Min kväll är sådär... har ju tapetserat hela dagen så humöret är inte på topp :p<3



Och som svar på frågan tyckte jag bilderna var ritkigt coola! :D fast hon ser så elak ut, men det är väl hela ideén kanske? Snygga iaf<3

#17 - - jenny:

Vaddå vad sa hon? Orkar inte läsa haha lat, jag vet xd



Gillar inte hennes frilla, men det var coola bilder :)

#18 - - pelle:

Vad? Vad menar du? Jag tyckte hon lät ganska klipsk! :D

#19 - - Sofia:

Allt bra med dig idag?

#20 - - Emelie:

Haha ja det vore något va ;) Bara att komma och hänga med mig och min... märkliga familj ^^



Jaha ja! Låter riktigt bra ju! :D Jag önskar dig verkligen ALL lycka med ditt projekt! Jag är verkligen imponerad! :)



As balla bilder! Riktigt tuffa!



Puss på dig pudding!

#21 - - ERICAPERZZON:

Riktigt snygga bilder iaf!:P



Svar: Tack jag hade roligt:)



/E

#22 - - Hannah Hale ~:

tycker att hon är skitsnygg och en stor inspirationskälla när det kommer till stil klädmässigt. och jag fattar verkligen inte hur folk kan tycka att #1 hon är en dålig skådespelerska (say what?!) #2 hennes nya frisyr är ful (passar henne jättebra ju, astuff!)

#23 - - ROSIE:

gud va snyggt:O

#24 - - estefany:

skit tuffa bilder :)

#25 - - Bees ♥ ~:

~Häftiga ♥

#26 - - Rebecca:

Fräcka bilder :)

#27 - - lina:

tycker verkligen inte hon passar i det håret!

#28 - - Frida:

Riktigt coola bilder ;) Passar henne. Förstår bara inte riktigt vad du tycker var fel med intervjun, altsså varför du tyckte det var fel på henne? Är nyfiken då jag tycker tvärt om ;) haha.



Hur är det med dig annars då? Går cafeét bra? :D Kram.

Till top