Halloween!

Hoppas ni alla har en underbar Halloween ikväll!

 

Tänkte komma med ett snabbt tips till er som är sugna på alkoholfria Halloween-drinkar.

 

8 dl
flädersaft, färdigblandad
8 droppar
karamellfärg, grön eller blå
#1 - - SV:LOUISE från elin:

nej hon åkte inte, bara att

jag tycker att hon är bäst! :)

hihii

#2 - - LIENE:

den där dirckan såg cool ut, alltså färgen:)



sv: hehe okej. men dom är goda, du borde smaka nån gång.

#3 - - jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

Jadå :D

#4 - - PiaH:

gud, varför såg jag inte detta inlägg tidigare? ikväll har det blivit alkohol så det sjunger och jag så sömnig. Gruvar sig inför morgondagen- hur dåligt kommer man må? Nästa gång tar jag dina tips på alkoholfritt! kram

#5 - - Mimmi:

Åhh stort grattis till dig med!!

Då är det ju verkligen på tiden att du börjar med din binder, hihi. Jag hade min klar innan vi ens pratade om giftemål, men det förstördes den i mögel attacken i mitt magasin så jag fick klistra ihop en ny. Bröllopstidningarna här är helt hysteriska.. den populäraste är SÅÅ tjock och kostar bara runt 40 kronor eller något.

Det är ju jättekul att drömma sig bort litegrann!

#6 - - Moa:

Fläderdrinken ser riktigt god ut!

#7 - - Marcus Å:

Tackar! Allt bra idag? :)

#8 - - Marielles frisörblogg:

hoppas du hade en fin helg!



Nu är jag tillbaka från min bloggpaus med en frisörblogg :D Tipsa mig om allt ni vill läsa, alla tips uppskattas!

Tack på förhand & hoppas du gillar min blogg

KRAM

#9 - - Camilla:

Haha jag hade riktigt bra planer igår kväll ;D Dessvärre mår man väl som man förtjänar idag då ^^



Det låter kanon det också. Du är så duktig som startat eget, vet du det! :)



Puss

#10 - - emelie:

sv: haha jaa klart den är grym ;D



allt bra?

#11 - - tess:

ser ut som en farlig drink, hehe

#12 - - Tina:

tack för tipset!

ha det bäst söt=)

#13 - - fridaeriksson:

hejhej hur är det med dig? :)

#14 - - iza (::

sv: Ja det är fan världens bästa känsla som finns, när pennan bara flyger fritt fram på papperet och allt möjligt formas!

Det såg rätt så gott ut!

Jag har slappat och ska nog bara ta det lugnt idag, vad gör du idag? (:

#15 - - stina:

viist va den :)



haft en bra halloween?

#16 - - s:

hej hej! allt bra med dej idag? kram

#17 - - jenny:

Hade du det bra? Själv gjorde jag inget alls...Haha, tråkiga jag :)

#18 - - RONJA:

inget speciellt.. allt bra idag? :)

#19 - - Emmis:

Hejsan =D va hittade du på då på halloween ;)

#20 - - rebecca:

sv: haha jag vet den är så jäkla rolig! :D

#21 - - ida myrin:

sv: hihi, ja det hoppas jag med :D



det gör jag också, fast nu är jag på säsong 2 avsnitt 4 ;)

du då?



puss ♥

#22 - - Heyli:

ja han är för snäll ibland min karl :)

#23 - - Stefan:

Min grannet har en sådär pumpa i sitt fönster som lyser på kvällarna. Hur var din halloween?

#24 - - teSz:

Hej! :) sorry för jätte sent svar, men internet har legat nere o så har jag gjort massa annat.



allt bra med dig? haft en bra halloween? Kram!

#25 - - Malin - Hockeyfruga:

hahaha ah ;D

okey, segt men gött med pengar :P bi hade mys o film kväll:)puss

#26 - - Daniel:

Karamellfärg.. vad häftigt. Aldrig tänkt så lågnt!!!

#27 - - Anonym:

Älskar dig <3

#28 - - A du vet vem !:

#29 - - A du vet vem !:

älsklo älsklo älsko

#30 - - Emelie:

Haha det VAR också himla roligt :D

Vad bra att det är bra med dig, eller ja, helt okej lät ju sådär ;) Här är det fint!

Hoppas du hade en härlig halloween :D



Ha en fin kväll!

Puss & Kram

#31 - - Moa:

Hade du en bra Halloween?

Till top