#1 - - Ana:

grattis till din bror =)



jag är arbetslös och letar efter jobb hehe så jag gör inte så mycket



det var jätte kul att träffa honom han är verkligen jordnära och genuin person

#2 - - M A T H I L D A ♥:

SVAR hihi tack =)



grattis till din bror!

#3 - - ιиєsιтα ♥:

händer i helgen gumman? ;)

#4 - - I r o n i e l l e:

Nej, blir ingen utklädnad för mig heller, men dock lite fest :)

#5 - - emelie:

sv: hehe jaa verkligen :D



haha härligt,jodå de är bara bra med mig :)

#6 - - Emelie - EmeliesPlace:

Grattis till honom :D

#7 - - linda:

sv; den var bra, men fattade inte

så mycket! kram

#8 - - jennifer:

ska åka iväg till bion strax ^^ dudå? :)

#9 - - NellyChristinaHaglund [ mina dagar och foto ]:

svar:

okej! med mej är det helt okej :)!

#10 - - Linn:

sv : oki, jag gör inget speciellt :)

#11 - - Rebecca:

Sv: YEs det har jag ;)



GRATTIS till din bror!

#12 - - Emmis:

svar; jaa hoppas det löser sig (= Joda, bättre nu än vad det var i morse xD

#13 - - Cookie:

sv: ja ikea är livsfarligt :O

#14 - - J E S I (jesi.blogg.se) - FRÅGESTUND I BLOGGEN!:

tack så jättemycket :D puss

#15 - - veronika:

Får du hälsa grattis :)

#16 - - vesna.blogg.se:

tack söt =)

#17 - - Sofia:

ja det gjorde jag men vissa var så jävla dumma i huvet med vad de sa osv, lixom som jag skrev i bloggen, tror det var killens advokat "barn är barn man får inte glömma det" herregud, de är 16 år!? haha som att dom inte vet vad dom gör då, deär skrattretane.. men det var riktigt intressant att lyssna på! :)

#18 - - B E X:

sv; har inget planerat, blir väl lite fredagsmys =D själv?

#19 - - Valdrin:

nice blogg

#20 - - Towe:

HEJSAN SÖTNOS!

Allt bra idag? Hoppas du inte har det lika kallt som vi har det här :P

MASSVIS MED KRAMAR PÅ DIG!

Till top