#1 - - SANIBO:

sv: haha jafan ;)



kram!

#2 - - anna:

lycka till :)



den boken är förresten riktigt bra!

#3 - - V E V V E, i'M THE ORGINAL!:

sv; tss (a) Tack så jättemkt! :D



puss!

#4 - - evelinaerikssn §:

jarå :)

#5 - - Erika:

Sv: vem vet... man måste ju pröva innan man avgör! ;P

#6 - - Anonym:

dove's är oxå bra tycker jag. men den luktar lite illa, hehe

#7 - - J E S I (jesi.blogg.se):

hhahah okey ^^;) <3

#8 - - emelie:

sv: hehe härligt :)



Hur är det då? :P

#9 - - pelle:

Good luck, ey! Jag tror nog du kammar hem det, känner det på mig ;D

#10 - - Erika:

Okej var bor du??

#11 - - Trees:

Oh vilken rolig tävling:D

#12 - - CLIP:

det kan vi göra, haha!=)

#13 - - S A N N A S . R U M:

Inte så mkt, ska snart in till stan (: Självdå?

#14 - - Shire Raghe:

Louise! Jag såg vad du skrev på Kenzas sida och jag blev jätteglad för komplimangen! PUSS

Shire

#15 - - Erika:

sv: hiihi ^^

#16 - - Marcus Å:

Vad gör du idag då? :)

#17 - - Sama:

Ahaa hihi oki...



puss

#18 - - simone:

Vilken häärlig tävling :D

#19 - - Trees:

JAa, jag åker den 3 januari:D

förseten, kan man få se bilder från internetcafet?

Till top