Peta


Många kändisar har kastat kläderna för kampanjen med Peta.
Det senaste tillskottet är Christian Serratos, ni vet hon som spelar Bellas klasskompis Angela Weber i Twilight.
Detta gör henne till en av de yngsta modeller någonsin, endast 19 år, som poserar naken för Peta.

Vad ska jag säga? Hur snygg är hon inte på 1 till 764785674?
Helt klart en stadig 764780004!

Jag gillar Petas kampanjer, för det resulterar i snygga bilder som bland annat denna.
De kändisar som är mest kända för delta i Petas kampanjer är Pamela Anderson och Alicia Silverstone, för att nämna några lite snabbt.

Vad tycker ni om deras kampanjer?
#1 - - Camilla:

Efter en hel dags arbete så är man ju så trött på kvällarna, så de ägnas mestadels bara åt att slappa :P



Jodå, med mig är det rätt så bra. Lite trött och slut men. Hur är det med dig? :)



Puss

#2 - - Linda - det handlar om helheten:

Haha tacopizza ??! det har jag inte hört talas om förut. kramar

#3 - - Emma:

jodå det har varit en vanlig dag idag:) sj då? Jo helgen var en riktigt mys helg<3

#4 - - evelinaerikssn §:

allt bra?

#5 - - klaudia:

sv; tack så mkt!

KRAM

#6 - - Terese:

sv: Inget, ska fota svarar segt :)

kramkram ;).

#7 - - Emmis:

svar; jadu ska jobba sen är ju skolan som gäller (= för dig då? =D

#8 - - CLIP:

det händer nog inte så mycket, ska titta på desperate housewives=)

vad ska du göra?

#9 - - J V H:

Hon är så SNYGG! Jag verkligen älskar henne. Och jag älskar Petas reklamkampanjer med kändisarna.

Kram, Julia! :)

#10 - - Andréa:

Snygg bild, men säkert också väldigt redigerad tänker jag :)

#11 - - alvina:

haha jooo (a) :D

#12 - - V E V V E, i'M THE ORGINAL!:

i veckan ska jag ha prov ohsånt tråk ://



sj? =D



puss

#13 - - Johanna:

Ja, jag var på plats och såg den live.... riktigt kul _:) ja damfotbollen är bättre :)

#14 - - J E S I (jesi.blogg.se):

ojojoj vad photoshopad!

men till en bra sak.



sv, ja men tröjan var ju jäkligt cool ;)

#15 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack för din röst :)

allt bra? :D

#16 - - Maria:

sv: Ja, det är riktigt intressant! :D Det är fascinerande att läsa om varför människor reagerar som vi gör i vissa situationer och sånt.

#17 - - Erika:

Sv: jaaa, väldigt!! :D

älskar nelly!!

#18 - - ANGELICA:

ja den lutar mest mot den! :)

Allt bra med dig då?

kram

#19 - - Frida:

Svar: Ja, hon är riktigt duktig!

Jo precis :) Så hur har din helg vart då?

#20 - - stefan:

Jo men visst bor jag i norrköping. Vad gör du i västerrås?

#21 - - ceeline@:

bra att någon kändis gör det tycker jag :]

#22 - - Andréa:

Sv: Ja :) Ja min gårdag var bra! Din då?

#23 - - Emelie:

Ooo ja :D! Det är verkligen en vägg med glitter, väldigt vackert! Tack så jätte mycket för din fina kommentar :) Det värmer!



Den här bilden var amazing! Funderar dock på hur pass redigerad den kan tänkas vara :P Men ändå. På skalan så är hon ju lätt 764780004!



PUSS BABE!

#24 - - Tina:

bra riktigt bra!

#25 - - Sessan:

Jag såg det på E channel babe, är det okej om även jag skriver om det?



Jag är återigen sjuk :( ÄLSKAR DIG!

#26 - - Sessan:

Jag såg det på E channel babe, är det okej om även jag skriver om det?



Jag är återigen sjuk :( ÄLSKAR DIG!

#27 - - MISSEXTRA:

Allt bra idag?:)

Till top