Louise tipsar

..om Schwarzkopf - Osis Twin Curl!

 

Osis Twin Curl är en tvåfärgad kräm som används för att få fram lockar i håret.

Jag har ganska mycket självfall så för min del använder jag den till att förstärka lockigheten och få den att vara längre.

 

Man tar lite kräm i handen och sedan kramas den in i fuktigt hår. För bäst effekt kan man försiktigt föna håret torrt samtidigt som man kramar men jag brukar låta det självtorka och det funkar bra.

Jag tror det beror mycket på vilken hårtyp man har (eller hur duktig du är, döh!). Om man har ett fint hår utan så mycket fall behöver man nog både föna och spraya efteråt för att det ska hålla.

 

Den får 3/5

 

Resultatet

 

Inte världens bästa bild men.. Jag är nöjd. Tyvärr håller inte lockarna i sig under en längre period utan andra produkter. Men det funkar helt okej. Ett stort plus är att krämen luktar väldigt gott!

 

Nej men seriöst, jag kan inte ett skvatt om hårprodukter!

Jag vet inte vem jag försöker lura. Men en amatör som jag lyckades ganska bra med produkten, det säger väl något?

#1 - - Mia:

man vill ju helst att det ska hålla ett tag. :)

#2 - - jenny:

Fint :) Jag har nästan inget självfall överhuvudtaget så det skulle kanske funka lite på mig då :)

#3 - - S A N N A:

hihi ; P

P & K

#4 - - Kamilla - Fotoblogg:

Sv: Okej, härligt! Jotack det är bara bra :) Planer för ikväll då?

#5 - - Johanna:

Ah vad jobbar du med?=)

idag skall ta ett bad, prata med en nice kille och sedan ev möta upp min kompis och hennes jobabr kompis och ute sn väng och dansa :)

#6 - - iza (::

sv: Härligt det! (:

Åh jag önskar jag kunde sett EMA galan, men vi har inte MTV här.. It sucks!



Ditt hår blev fint (: Men jag tycker det är svårt att välja rätt produkter faktis ;s

#7 - - MISSEXTRA:

Vad ska du göra i helgen då?:)

#8 - - anniii:

Fint

Till top