Köttbullar

 

Inaktiv, det är ordet som beskriver mig just nu här på bloggen.

 

Även om jag vägrar inse det så är det väl en bloggtorka som börjar slå till. Hur som haver, själv är jag jättehungrig så efter jobbet blir det att handla hem lite mat. Eftersom jag är sjukt sugen på köttbullar, potatis och brunsås så blir de det som står på menyn idag.

 

Svensk husmanskost är ytterst underskattat! Sushi, thai mat, pizza kan slänga sig i väggen och gör plats för köttbullarna!

 

Åh... Kan jag inte få sluta nu?

#1 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

tack <3 ^^ verkligen sent svar, jag vet :( förlåt <3 allt bra?

kram

#2 - - Zozzo:

Jo ibland kan verkligen bloggtorkan komma smygande. Hehe, jo det e lite svårt, men när man väl lär sig så är det inte så svårt. Kram kram

#3 - - Decemberjul:

Sv: Jaa, julpyssel är mysigt. Dock har jag aldrig gjort en sån lykta, men det ska jag göra i år!

#4 - - SARA:

Hihi tack, vad glad jag blir! :)

Ååh, älskar verkligen köttbullar med brunsås, potatis o lingonsylt! Underbart gott!

#5 - - lovisa:

sv. vet inte, trött på allt bara

#6 - - IISABEL:

ja eller hur är det skönt och avslappnande? :D kram

#7 - - klaudia:

sv; jag ska inte göra mkt, svara på alla kamentarer ;)

du själv :)?

KRAM!

#8 - - Emmis:

svar; haha jaa eller hur ;) Den salongen är bäst häromkring XD

#9 - - V E V V E, i'M THE ORGINAL!:

åååh va gott!! :o



sv; aah det är sjukt jobbigt :(



ikväll blir det att packa, åker till stockholm imorgon! sj? =)



puss

#10 - - Andréa:

Sv: Hihi ja ;)

Åh vad goda köttbullarna såg ut!

#11 - - S A N N A S . R U M:

Ja, mitt mål är väl att det ska vara lite... ja - så att folk lär sig! Men du, tänkte på en sak - här på din blogg, så är det ju mellanrum mellan meny & inlägg, fast när menyn slutar så sitter dem ihop, är det något du skulle vilja att jag visade? (:

Till top