EMA-galans vinnare är..

Kvällens vinnaren var ju helt klart Beyoncé som kammade hem hela 3 priser!

 

Ska försöka sammanfatta, av det jag såg så tyckte jag att galan var ju bättre än förra året. Kändes mer.. bättre helt enkelt.

Måste bara säga att jag älskade Katy Perry som värd, helt underbart charmig som alltid. Hennes "kyss"-outfit var ju riktigt söt! Något som också var helt klart värt att nämna var ju Leona Lewis framträdande, fick går-hud i hela kroppen.

 

Någon mer än jag som tyckte att Pete Wentz såg lite bortkommen ut där han var? Såg ju inte så mycket av honom men.. Ja bortkommen och lite lost. 30 seconds to mars var ju fasen bäst förra året som "backstage"-värdar! LOVE!

 

Hum.. Galan får: 3,5/5!

Bästa låt

Vinnare: Beyoncé – Halo

Black Eyed Peas – I Gotta Feeling

David Guetta feat. K. Rowland – When Love Takes Over

Kings of Leon – Use Somebody

Lady Gaga – Pokerface

Bästa live-akt

Beyoncé

Green Day

Kings of Leon

Lady Gaga

Vinnare: U2

Bästa grupp

Black Eyed Peas

Green Day

Jonas Brothers

Kings of Leon

Vinnare: Tokio Hotel

Bästa nykomling

Daniel Merriweather

La Roux

Vinnare: Lady Gaga

Pixie Lott

Taylor Swift

Bästa kvinnliga artist

Vinnare: Beyoncé

Katy Perry

Lady Gaga

Leona Lewis

Shakira

Bästa manliga artist

Vinnare: Eminem

Jay-Z

Kanye West

Mika

Robbie Williams

Bästa i kategorin ”urban musik”

Ciara

Eminem

Vinnare: Jay-Z

Kanye West

T.I.

Bästa rock

Foo Fighters

Vinnare: Green Day

Kings of Leon

Linkin Park

U2

Bästa i kategorin ”alternativ musik”

Muse

Paramore

Vinnare: Placebo

The Killers

The Prodigy

Bästa video

Vinnare: Beyoncé – Single Ladies

Britney Spears – Circus

Eminem – We Made You

Katy Perry – Waking Up In Vegas

Shakira – She Wolf

 

 

 

Vad tycker ni om kvällens vinnare?

Rätt, fel?

#1 - - Malle - Hockeyfru:

jadå, lite shopping ändrade humöret;P hihi!

åh eminem <3

#2 - - Sofia:

Hej.

Kul att du svarade. Allt är bra med mig, själv då?

Jag ser Zlatan som ett problem, givetvis inte det största. Laget som helhet är givetvis det främsta. Däremot anser jag att Zlatan är en överskattad spelare. I Barcelona är han bra, han blir historisk osv men inte i landslaget. Visst, mycket kan bero på sina medspelare men klassas man som en av världens bästa anfallare ska man kunna ta sig förbi en dansk försvaraer vare sig man har goda medspelare eller inte. Så jag är tyvärr inte imponerad av Zlatan, däremot är hans lön väldigt fascinerande. Take care!

#3 - - ' caroline anette:

svar: det har jag!

har du haft en bra kväll? (:

#4 - - LIENE:

det var bra vinnare förutom att paramore inte vann:(



#5 - - Kamilla - Fotoblogg:

Godmorgon! Allt bra idag? :)

#6 - - Zozzo:

Tack för det. Jag hoppas oxå det går bra. Händer det nåt spännande i helgen? Kram kram

#7 - - Anonym:

Tycker faktiskt att det var en helt okej gala med hyfsat bra vinnare :D

#8 - - Emmis:

svar; humm åkt 8år (= dudå? =D

#9 - - SARA:

Jag hade inte ens koll på att den galan var, men men, kan inte ha koll på allt ;) Haha! Kram

#10 - - SARA:

Jaa, Disneyfilmer är bäst, jag kan inte få nog ut av dem!! :) Kram

#11 - - Karin:

rätt så rätt:)

#12 - - simone:

Uuunderbara Beyonce! :D

#13 - - Johanna:

Haha javisst var den bra! =)



några planer för dagen?

#14 - - Marcus Å:

Seriöst nu, hur kan Tokio Hotel få pris?! :O

#15 - - vesna.blogg.se:

haha jaa =P

#16 - - linda:

sv; ja det gör jag ! :)

#17 - - Alison:

Hihihi, visst var det? :$ Jag trodde seriöst inte att Backstreet Boys fortfarande fanns :o Hoppsan! XD



Jag tycker bara att tre av kategorierna fick rätt vinnare har jag kommit på, oj vad kritisk jag var (a)

#18 - - angelica:

tack :D

hitta på i helgen då? :)

#19 - - Sessan:

Det är ett ungdomsevent som har varit störst i sverige sedan 2002 som jag är delägare i. Den största festen som var så kom det drygt 6000 partysugna ungdomar. Vi hyr in oss i extremt stora lokaler och kör klubbfester ett par gånger om året. Nu den 13 februari så kommer det 1700 pers.. Kravet är att man är minst 16 år.. :)



KÄRLEK

#20 - - Sessan:

Det är ett ungdomsevent som har varit störst i sverige sedan 2002 som jag är delägare i. Den största festen som var så kom det drygt 6000 partysugna ungdomar. Vi hyr in oss i extremt stora lokaler och kör klubbfester ett par gånger om året. Nu den 13 februari så kommer det 1700 pers.. Kravet är att man är minst 16 år.. :)



KÄRLEK

#21 - - CLIP:

haha, exakt! samma här:)



helt okej vinnare måste jag säga=)

#22 - - Emma:

okej jag har bara pluggat ska snart på träning sen blir det party:)<3

#23 - - Rebecca:

blir nog filmmys :) shälv då?

#24 - - v e v v e:

sv; åh va trevligt =D

#25 - - Malin:

SV: Eller hur, är den inte underbart söt! :)

#26 - - Ninnie:

sv; Ja det är verkligen fruktansvärt! Det gör ont i mig när jag inser vart världen är påväg. Barn ska vara barn så länge de kan! När jag var tolv (är 24 nu) så sprang jag runt och lekte fortfarande, hade inte ett endaste hum om mode... nu börjar barn prata plastikoperationer när de är i den åldern... inser inte media vart vi har hamnat?



Kram!

#27 - - Ida:

Tycker Beyoncé förtjänade så många priser, hon är verkligen grym=)

#28 - - JOSDIL:

vissa rätt och vissa fel! :)

#29 - - pelle:

Bästa grupp - FEL! EPIC FAIL!

#30 - - Anonym:

hon är så vacker

#31 - - Mimmi:

hon är så vacker

Till top