Ein Zwei Polizei

 

Hallå era nötter!

Vet ni vilken låt jag kom att sjunga på i veckan? "Ein zwei polizei"- låten! Japp, den där låten man får lära sig i 6:an. Ialla fall vi..

 

Min dåvarande lärare i tyska introducerade oss för den låten och tvingade oss att sjunga den. Måste faktiskt säga att hon epic faila en sådär 764654 gånger innan vi mer eller mindre vrålade ut låten, gång på gång på gång.

 

Ja, det var många som undra va fasen vi höll på med egentligen.  Milla, olle? Minns ni!?

 

Någon mer av er som fick sjunga låten under era tyska lektioner?

 

#1 - - Alison:

Tack så mycket! :D

Ojdå :S Stackare, krya på dig :)

Kram<3

#2 - - stefan:

Nej, men under franskan kommer jag ihåg:D

#3 - - pelle:

hahahaha, den där fick vi också sjunga xD

#4 - - Anonym:

allt bra? kramis:)

#5 - - Leia ♥:

Ja, det har du rätt i förstås. Kanske borde göra det någon kväll här. :D

#6 - - ANGELICA:

precis! Men nu har hon redan skickat dem -.- så får hoppas på bättre lycka på aktion nr. 2 ;)

allt bra med dig då? :)

kram

#7 - - SARA:

Tack snälla du :)

Jag läste aldrig tyska, men däremot i franskan fick vi lära oss alla möjliga sånger ;) Kram

#8 - - simone:

Haha sheeit, den var inte igår alltså :D

#9 - - Trees:

hahah den gick några kompisar runt och sjungde minns jag!

#10 - - Emelie:

Haha, faktiskt när du säger det! Creeeepy ju! :P

Och jag bor där! Tack Louise ;) Nu kommer jag sova gott ;P



Puss på kinden! ^^

#11 - - Daniel:

Sjunger å fnittrar med!

#12 - - emelie:

sv: hehe det kommer upp en video och i videon kommer de upp andra klipp från en annan video som är hennes. Vi säger att Baby one more time kommer som video och i den kommer kanske klipp från Lucky och sånt, man ska försöka hinna med att klicka på knappen varje gång fel klipp kommer ;D man testar sina kunskaper där faktiskt.

#13 - - Anonym:

usch då . krya på dig :)

#14 - - Emma:

Okej vad tråkigt stackare:(<3 Krya på dig! själv ska jag på stan med en kompis nu:)<3

#15 - - Lilla Fröken:

Hoppas att du får möjlighet att åka och kolla på ljusfestivalen då. Den är så mysig.



nej vi sjöng aldrig den där låten på tyskan i skolan. :)

#16 - - Jenny/olle:

haha jag minns den gott och väl =)typ de enda jag minns från tyskatiden.. utan när AMO trodde jag fuskat på provet.. men jag låg 17 poäng undre G.. hmm..

haha nee nu minns jag massa gamla godbitar från skoltiden =´) hihi

Till top