Behag..

 

Nu är inte rynkan vid ögat som är ditt största problem längre..


Nej, nu har problemet vandrat längre ner. Nu är det rynkorna mellan pattarna som är det stora problemet med stort P! Ja, problemet är så stort att man har tagit fram en special.. trosa? för brösten. Som tydligen ska släta ut mellan behagen..

 

Återigen, de stora behagens tid är förbi, nu ska dom hänga fritt och gärna långt ifrån varandra. Så snyggt som möjligt natrurligtvis..

 

Vad tycker ni?

Skulle ni frivilligt ta på er denna?

#1 - - CLIP:

vad kul!=)



hur är det med dig idag då?=)

#2 - - Anonym:

vi skulle åkt till thailand egentligen :(

får se om vi bokar nytt

#3 - - v e v v e:

sv; vad jobbar du med? (:



idag gör jag inget särskilt, ska plugga sen iaf.. :/



puss! <3

#4 - - J E S I (jesi.blogg.se):

ja visst :D gör det du :D



puss!

#5 - - Caroline, LINA FRANK:

Nejnejnej, nu har du missförstått :) Ska bara hem och hälsa på! Är kvar på mitt jobb i HBG och ska bo kvar här. Ska dock åka hem på tisdag och mysa lite i västerås :)

#6 - - linda:

MEn usch hemskt !!! HAHAHA...

svar: Du kommer fixa biljetter tro mig! Skulle du vilja ha sån bh? :D kram

#7 - - Emmis:

svar; hihi jaa den värkar as bra och twilight var ju as bra så nu måste den här också vara det XD

#8 - - vesna.blogg.se:

haha nej tack =)

#9 - - Rebecca:

haha så det kan gå :D

#10 - - jenny:

HAHA, nej jag skulle inte tro det xd

#11 - - amanda janson:

jag tror inte att det skulle vara så skönt att ha en sån på sig:P



jag veet! super mega söt xD^^

#12 - - Neha:

hahaha! det fulaste jag sett idag

#13 - - Neha:

Allt är bara bra, själv?=)

#14 - - Neha:

Dricker glögg och har precis slutat plugga, du då?

#15 - - Moa:

Nej, skulle tro att jag någonsin gör det. Jag håller mig nog toll en vanlig bh. :P

#16 - - Tekno:

Ja det finns massa konstiga tillbehör till kroppen att köpa. Jag har skrivit om några i min blogg men denna missade jag haha, synd:)

Till top