Bara en till unge..

 

Jag gissar på att ingen har missat att Angelina Jolie ska adoptera ännu en unge!

 

Människan prenumererar ju på barn! Hon köper spädbarn som Kenza köper kläder! Och när ska vansinnet ta slut?

 

Vissa hävdar att hon gör det för den goda sakens skull, att hon på sitt egna vis står upp mot rasism och fiendskap. I mina ögon är det inget annat än en sjuk besatthet.

 

Kambodja, Etiopien, Vietnam - och nu Syrien.

Som om inte det vore nog har hon dessutom en hel hög med egna biologiska barn hemma.

 

Visst, det är väl inte min ensak att avgöra hur många barn någon ska ha och inte ha. Men när man kommer i upp i en sådär sex-sju stycken och majoriteten är adopterade souvenirer - ja, då känner jag att det liksom börjar rycka en aning i en viss mentalsjuk nerv.

 

Är det någon mer än jag som reagerar på detta?

#1 - - Emelie:

Oj, ett barn till? :O Hrm.. Känns som att det spårat ur lite.

#2 - - CLIP:

hha, tack så mycket!



nej, ännu en?!

#3 - - Emma:

är det sant!? hahaha :D

#4 - - linda:

sv; jaha okej! hösten är så skön tycker jag ! :)

allt bra idag? kram

#5 - - S A N N A:

det är typ som andra vanenyn, vissa som spelar i andra avenyn brukar vara med i den också : )

P & K

#6 - - Maria:

Hon hinner ju knappast med alla barnen (troligen nån nanny som får ta hand om dem) så jag tycker att det är lite onödigt att ens överväga att adoptera ännu ett barn. Hur kan hon ens FÅ göra det?



sv: Riktigt toppen. :) Har varit på en kompis födelsedagsfest ikväll och ätit sushi för första gången i mitt liv :)

#7 - - Mathilda:

Svar: Tacktack :)



Oj ännu en?! Hon adopterar ju barn oftare än man byter strumpor ;O

#8 - - Johanna:

jag tycker det räker nu!! det räcker...hon är galen! ok hon har pengar...men jaa nej!



har hört/läst, att hon bryr sig knappt om sina biologiska barn hon satt till världen

#9 - - Sofia [gaspedal.blogg.se]:

tycker också det verkar haövt vansinnigt att hon ska adoptera ännu en unge :S



svar: coolt! :D

jotack den var bra :)

#10 - - Josefine:

alltså hon sköter ungarna hur bra som helst, så jag ser inge problem med att hon har många :)



jag hade en toppen kväll, du? :)

#11 - - SARA:

Besatthet var rätta ordet ja! Kvinnan är galen..

Kram

#12 - - Emmis:

svar; okey va mysigt =D jag fixade fläskfilé och potatisgratäng jag (A) vart as gått XD

#13 - - S A N N A:

Vara med i min tävling och vinn en länkning i ett inlägg och i länkarna på sidan som man har kvar hela tiden.

P & K

#14 - - LIENE:

undrar hur det går när alla deras barn är tonåringar..



sv: dom var så bra så jag var tvungen att lägga upp:D

#15 - - S A N N A S . R U M:

Okej, då ska jag skriva upp det så ska jag göra en liten film om det (:

#16 - - Anonym:

segt att sluta så sent.. jag är ledig idag..så ska mysa hemma bara :) sj då?

#17 - - Emma:

Nja mina kära föräldrar kom just in och säger att jag måste plugga! det känns inte bäst, liksom kl 11 på en lördag:O Aja kommer nog snart ett inlägg<3 Händer idag då?

#18 - - klaudia:

sv; HAHA! Ja, jag gick dte med lite kompisar bara för att vi skulle ha lite kul. Men tyvärr så var dte inte alls kul xD

#19 - - Sama:

Hej! Frågsetund på min blogg! Svarar på allt

#20 - - Zozzo:

Jo det känns lite överdrivet. Ja jag ville att han skulle åka. Men nu blir det tuffare. Kram kram

#21 - - amanda janson:

det är bara bra med mig:D händer idag/kväll då?

#22 - - Erika:

Sv: har har bara kollat dom senaste gångerna och då har det varit på tvn men om jag missat så kollar jag på svtplay. vill inte tjuvkolla! :P

#23 - - Simone:

sV: Håller med dig, en snabb blick ser han ut som han i twilight där ja, fast inte när man väl tittar :D

#24 - - ANGELICA:

okej :) Shopping har stått på schemat idag!



haha ohno, hon bygger en arme...

#25 - - anna:

ja, det börjar väl bli mycket..

#26 - - emelie:

sv: förlåt för sent svar.

allt bra idag?

#27 - - lovisa:

sv. halloween 2 hette den :)

#28 - - tess:

Hehe nej då så farligt är det inte :P Jag förstår båda parterna!

#29 - - IISABEL:

tack snälla :D

#30 - - Erika:

sv: hehe okej ^^ Kommer upp senare vem som vann ;D

#31 - - Jasmin:

Kanske inte som du hon älskar kanske bara barn!:D

Sv; okej, förlåt för sent svar. Jo min förra helg var bra hur var din??

Kramis.

#32 - - SARA:

Hihi tack vad glad jag blir! :D Kram

#33 - - terese:

sv: åå tack så mycket! :D

#34 - - Erica,:

jag har noll koll på hur många ungar hon har längre..

#35 - - Erika:

Fin blogg du har:)

#36 - - J E S I (jesi.blogg.se):

sv, jo men först skulle jag på träning :)

#37 - - V E V V Z:

sv; Jaa :D



vi har myst och idag ska vi till stan! vad ska du göra idag? =D



puss

#38 - - iza (::

Alltså hur många ungar har det inte nu? på ett sätt är det väl bra men åh andra sidan när har de tid för alla ungar? ;S

#39 - - evelinaerikssn §:

bålsta! :) mitt andrahem:)

#40 - - stefan:

Det hade jag faktiskt missat. Hur många ungar har hon och pitten nu? Förstå va rika ungarna kommer bli när päronen sen dör. Om man nu får tänka så fula tankar.

#41 - - Daniel:

Hon har ju pengar å får en massa barnvakthjälp, så visst e tanken god att adoptera en massa fattiga barn.



Men håller med. Frågan är när det blir för många för en familj. Alla måste ju hinna på uppmärksamhet etc.

Till top