Veckans blogg

Gick vidare som veckans blogg hos Niqole!
(Klicka på bilden så kommer ni direkt till inlägget)
Om ni vill, kan in alltid lägga en röst på mig. Jag är nr. 8!


Skulle bli väldigt glad!
#1 - - nellie:

svar ; ja det tycker jag också ! :)

#2 - - E:

haft en kanon dag, dudå? :)



puss

#3 - - MALIN - Amor Vincit Omnia:

SV: mysigt :) jag gör samma sak, ska svara klart på dom innan jag börjar med frågorna från frågestunden..

#4 - - madelene:

Sv; Vi får hoppas det :)

Jag kom alldeles nyss hem ifrån fotbollsträningen, så jag ska väl sätta igång och läsa lite bloggar nu :) Några att tipsa om?

#5 - - amelie:

hej hej , tack så mkt för frågorna , svaret kommer imorgon på min blogg =) så gå in imorgon och kolla imorgon;) Sov så gott, kram

#6 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

har röstat på dej <3

#7 - - pelle:

jag röstar, jag röstar!

#8 - - Bea:

Hoppas du får en trevlig helg :)

#9 - - Foki:

svar: jopp, jag tycker att glassen var jättegod ^^



Ha det bra =)

#10 - - Lilli:

trevligt, ska till en väns sommarstuga över helgen, synd bara att det inte ska vara så fint väder :(!

#11 - - Erica,:

vad kul, hoppas du vinner :)

#12 - - Nati:

Sv: I helgen ska jag vara med min partner och vi ska bara ta det lugnt :) vad ska du göra då? :)

#13 - - marie:

Aha okej :) Ett sånt skulle jag oxå vilja ha! Jag ska rösta på dej nu :P

#14 - - anna:

hur ska du ha de? :Pär de snygg eller inte?

#15 - - Vilja:

Svar: Nämen, Tackar! :)



Jodå det är bara bra med mig, nyss kommit hem från skolan :D skönt med kort dag på en fredag! :) Vad gör du då?

#16 - - Hannah Hale:

Sv: min dag har varit helt okej faktiskt- inte för att det har gått så mycket av den men men ;).

är sjuk så tar det bara lugnt liksom



grattis till att du gick vidare :D

#17 - - I Z Z A H ~ S V A R A R:

visst e han söt =)



ah okej städa e tråkigt men man måste juh göra de oxå tyvärr hehe :D jag har inte gjort så mycke idag vart på stan en snabbis åh så.



vad sker ikväll ?

#18 - - LIFE BY Marielle:

Ja verkligen! :)

röstade på dig. ha en skön kväll :)! PUSSKRAM

#19 - - C:

congratulations, klart jag kan rösta..! ;)

#20 - - emma:

Ska rösta på dej! För du har såå fin blogg!

#21 - - Zäta:

vad roligt :)

#22 - - Elsa:

Tack så mycket för hjälpen!

Ska ta och testa det någon dag :)

#23 - - FURNISH.etc:

Vad kul att du gick vidare :)



Sv: I helgen blir det jobb för hela slanten. Och lite god mat och vin hoppas jag på också. För din del då?

#24 - - hanna:

sv: joo härligt väder här uppe! =) hur var din dag själv då? ;)

#25 - - Josie:

Hej!



Tycker du ska kolla in kontaktannonsen i min blogg, det är min storebror (som gjort det snygga nattduksbordet;) och han tyckte du var söt. :) Kolla gärna in annonsen.



Kram

#26 - - Sofia:

Vad roligt! :D

#27 - - LoEm:

Nu har jag startat veckansblogg igen. Vill du bli veckansblogg? Kommentera då i inlägget "You".



Lycka till!

#28 - - Anonym:

Heyluuu tjejen ;D



Trippade in på din blogg via en kommentar du lämnat hos Kenza... nice design och header du hade, me laaajk!



Kika gärna förbi hos mig också och kommentera något, vad tycker du om förändringen i mitt rum eller hem?



Sköt om dig, kram!

(www.bellesa.blogg.se)

#29 - - emma härnqvist/perfektion:

hehe får väl kolla på de då.. antar att de finns att köpa på typ elgiganten eller liknande?



jag ska rösta :)



allt bra annars? kram

#30 - - Liene:

ska rösta på dig:)



sv: visst var låten bra!

#31 - - Makrill:

Lätt att du fick min röst! =D



Puss!

#32 - - Isabell:

Sv: Ja :) Just nu pluggar jag lite :) sjdå?

#33 - - MOA:

fin blogg! :)

#34 - - Heidi:

Tack sa mycket for att du rostade pa mig!

#35 - - Emilia:

Ska rösta på dig =)

#36 - - pelle:

HUR GÅR DET!?

#37 - - ida:

söt blogg :)

#38 - - LIENE:

röstade på dig:)

Till top