Ut, UT!

Im back!
Har ni haft en bra dag idag? Jag har haft en ovanligt bra dag. Jag menar, det är söndag vilket brukar innebära depp i stort sett.

Men icke gott folk!
Vet ni, jag var så rastlös att jag tog på mig mina joggingskor och sprang!
Viserligen inte så långt, men en lagomrund för att börja bygga upp joggingen igen.

Har ni tänkt på hur jobbigt allt är när man ska börja med joggingen igen?
Jag menar, skorna gör ont (haft dom över 4 år, kanske dags att titta efter nya?), musiken stämmer inte, hörlurarna åker ur, jag ni förstår vad jag menar.
Antar att det blir lättare när jag fortsätter regelbundet.
Att jag såg ut som en svettig kräfta som precis blivit kokt behöver vi inte gå djupare in på.

Vad hittar ni på för något då?


Jag kan väl såhär i efter hand säga att det kanske inte var världens bästa idé att springa i denna värme.
Hur som helst, gjort är gjort och det är bara att lära sig av sina misstag.
#1 - - Sanna:

trailern kommer ut när MTV movie awards är, jag minns dock itne i huvudet när den är. Det där var abra en liten snutt!

Jag längtar så sjukt mycket!

#2 - - Maja:

SV: Min dag idag har varit hur tråkig som helst. Jag har so prov på tisdag så jag har ägnat hela denna dagen till att plugga "/ JAG VILL UT I DET FINA VÄDRET! ;)

#3 - - vesna:

ska ut me min man om en stund :) sjda?

#4 - - maria:

Fin blogg!:D

Besök gärna min!

#5 - - RONJA:

kanske dags för mig också att börja springa.. ;) annars har jag bara legat och solat idag.. vad hittar du på mer än en joggingtur då? :D

#6 - - SARA:

Duktigt! :) Kram

#7 - - M A L I N:

jodå dagen har vart helt okej :D

#8 - - ebba:

Jo de har jag haft. Solat nästan hela dagen.

Haft en bra dag själv? :)

#9 - - najjo:

haha, jag brukar nog åxå se ut som en kräfta. Men det svåraste brukar vara att börja, sen efter ett tag går det lättare ^^,

#10 - - sandra:

Den är köpt på lindex för 199 kr :)

#11 - - ANGELICA:

sv: veerkligen :D okeej :) haha jo jag med. var skittrött igår kväll när jag hade kommit hem och så.



åh härligt :) ska med ut och springa nu faktiskt!

#12 - - Heyli:

de va de också :)



duktig du är som är ute och joggar! men va de inte varmt att springa i den här värmen?! :)

#13 - - Rita ♥:

Skiitsöt ^^ Tårta är riktigt smaskigt, förlåt att jag suktar dig ;) Jag har haft en jättebra dag, du då? :D

#14 - - Anonym:

hah ah.

#15 - - - mhalin ,:

svar - nja, faktiskt inte. :( vart hemma hela dagen och gjort lite skolarbete.. :( udu då ? :)

#16 - - Makrill:

Duktigt av dig :D



Puss!

#17 - - tess:

Lindex är verkligen ett jättebra ställe att jobba på. Konceptet är jättebra, och arbetskamraterna är underbara =)



Duktigt av dej att börja springa.. jag skålade med min bästa kompis den 25e april att vi skulle börja jogga 2 gånger i veckan. Bi har inte vart ut en enda gång än :P hehe

#18 - - Erika:

sv: hihi okej :p



Hur har din dag varit? :D

#19 - - sara:

hehe nja inget. sj då?

#20 - - sara:

hehe nja inget. sj då?

#21 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR: Jag kör samma taktik jag också på farsdag :) Jag försöker tänka på allt mysigt vi hade men det är tyvärr jobbigt med alla påminnelser just på dom dagarna ändå. Men men, man får göra det bästa av allt :) Beklagar årsdagen också :( Hoppas att den gick bra, eller iaf så bra som den nu kan gå.

#22 - - Anna:

jobbar extra med det där bara, babysim och simlärare

#23 - - Malin:

Oj oj, skulle åxå behöva röra på fläsket på nåt sätt. Har försökt mig på att springa men jag tycker det är så tråkigt. Har inte tillräckligt med självdisciplin.



Jag jobbar med IT-support åt svenska posten i en stad utanför Bryssel. HJälper dom med office program(excell, word, outlook mm) Rikrigt kul att pröva på nåt helt nytt för en gångs skull

#24 - - MissCM:

sv: tack så mycket! hoppas att du också har haft en fin helg! :)

#25 - - Angelica:

sv haha ne det var faktiskt fruktansvärt :D

#26 - - Ingrid:

#27 - - Melina:

ha en bra dag :)

#28 - - LIENE:

sv: vill också ut nu:D men måste sitta i skolan.

#29 - - Lovisa:

Åh det var länge sen man sprang, men tyvärr får jag inte träna nu vilket suger som bara den annars skulle jag nog vara ute rätt ofta och springa :)



Gick igenom gamla kommentarer för att hitta tillbaka till bloggar jag läste i somras och din var en av dom! Minns du mig kanske? :)

#30 - - vesna:

allt bra? :D

Till top