Bad kombo

Alla som är hund ägare vet nog att det är helt underbart att ha hund.
När dom visar sin gosiga & keliga sida för en.


Vem kan ana att denna skönhet har en mörksida?
Haha, inte karln som höll på att åka ner i diket ialla fall! Stackare.

Det är såhär, Kiwi blir lite vad ska man säga.. galen? När hon ser andra hundar, skäller hon som hon aldrig skällt förut.
Igår när jag var ute på långpromenad så möttes jag av en man som åkte inlines med sin lilla vovve.
Det visade sig att både hundarna inte var glada över att se varandra & började skälla & dra i kopplena.

Det ena ledde till det andra & karln höll på att åka ner i diket. Ja, ni som har testat att stå på hjul och med en hund som sliter & drar i kopplet vet att i slut ändan ligger man i diktet med näsan neråt.  

När man åker inlines med en hund som visar tendenser på att inte lyssna på en, har man dödslängtan då?
#1 - - sarinsko:

nej, verkligen inte jag heller! tror dock inte det är så svårt att hitta något liknande i stan. Har faktiskt ungefär den outfiten hemma fast att tröjan är i orange istället.

#2 - - Emma Inga-Maj Johansson:

Jo klart jag har haft en bra dag, eller kanske inte. Har bara sovit 5 timmar inatt ;O hehe. sj?

#3 - - meriem.:

sv; har igen aning. men om 6-7 tar jag studenten. om jag int räcknat fel. föresten, snygg blogg:)

#4 - - Miss0 - svensk tjej i Oslo:

Ja, dem är coola dem :) Vet inte hur just dem storlekarna är på dem då men det är väl kanske bara att fråga Kan Dee? :)



Hoppas du får en fin lördag!! :)



Kramar

#5 - - Mona:

Men, vilken fin hund du har! :)

jättesöt! och de där pannkakortna....mums nu vart jag också sugen. Ha en trevlig helg!!!



kramar/ Mona

#6 - - L I N A S Ä N G L A R:

;)

Ja det har jag verkligen haft, det har varit så fint väder här i Göteborg så jag har solat hela dagen typ :) Själv då?



Vilken söt hund :)

#7 - - Tessan:

Kan tänka mig det. Har själv en galen en. Men han är lite större. Drar gärna oxå i kopplet allt vad han kan då han ser andra hundar. Skulle aldrig tänka tanken på att åka inlines eller nått liknande bakom han. Livsfarligt.

#8 - - Sofia:

Vad söt, jag vill oxå ha hund!

#9 - - Mirre:

Gullig hund :)

Till top