Trött..

Heej äntligen fick man tid att sätta sig här!

Idag efter jobbet ringde Tony om jag ville luncha med han och hans kompisar på Kina resturangen.
Så jag träffade dom där och åt jättegod mat med roligt sällskap. Efter det så bestämde dom sig för att komma hit ikväll, så lite senare kommer dom hit. Hade hoppats på en lugn kväll, men inte då.

Senare var jag förbi posten och postade iväg ett litet minipaket till en tjej här på bloggen. Hoppas hon får nytta av det!

Är det bara jag som är sjukt trött idag? Vädret idag har spelat mig ett spratt, först var det sol sedan regnade och så håller det på, till och med nu..

Hoppas att allt är bra med er idag?
#1 - - ävelicious:

ja gör det! så skönt när det är över :D

#2 - - Sofia:

Okej gör inget<3

Japp allt e toppen :D sj?<3

#3 - - Ida:

Hur är det med dej då? :)

#4 - - Linda:

vad gör du ikväll?

#5 - - Rita:

Kul att äta mat på kinarestaurang! ;D

#6 - - Ella Schwarz Tryggestad:

sv: Åh, tack så jättemycket! :D

#7 - - fanny:

Svar:tack, fin blogg:)

#8 - - Liene:

sv: tackar:D

#9 - - choquitaa:

jag vet det regnade när jag var ute :(

#10 - - anna:

jaså flyttat från linköping? vart bor du nu då?

#11 - - C:

söt bild på dig! godnatt :)

#12 - - Jagheterintesune:

Ja, visst var de!? :D

#13 - - Alexa:

sv. Det är bara bra med mig :) Hur är det själv?

#14 - - MALIN - Amor Vincit Omnia:

SV: det är en sena i foten som det är knas med, en som går under foten och upp vid hålfoten, förbi knölen och upp i vaden ;)

#15 - - Makrill:

Gud vad söt du är kvinna! :D

#16 - - Raghaad:

SV, haha detta avsnittet var skitroligt, synd atrt du missade det , :P

jadå, super, självans då? =)

kram.

#17 - - Daniel:

ja va ska vi göra åt tröttheten? satsar på choklad!

#18 - - Lovisa:

Tack, la in första inlägget för ca 1 min sen;P

#19 - - marie:

Aa tycker jag oxå!! Fin blogg!!

#20 - - Besiana:

SV: ja, det är banne mig svårt - jag vill inte slösa typ 150 kr på något som knappt syns ;P

#21 - - Sofia:

Svar: Nej jag kan svenska engelska, lärde mig lite danska och tyska...

#22 - - RIVETS:

sv: tack har gjort som själv! :D <3

#23 - - SARA:

Här har det också varit knasigt väder som håller på och varierar hela tiden :/ Kram

#24 - - Häxprinsessan:

jooo sjukt trött..var ordet!

Imorgon är en ny dag.

#25 - - Sofia:

så söt! :)

kram!

#26 - - pelle:

men eh, vad är egentligen så speciellt med lugna kvällar ;D hehe. hade ni trevligt då?

#27 - - Miscela:

SV: hehe tack =)



och usch vad det har regnat idag... tråkigt!

#28 - - E:

aa den serien var verkligen mysig :)



puss

#29 - - Helena:

Med mig är det bra, Hur är det med dig ?

Kram

#30 - - Makrill:

Skåne är vackert! Åkte dit helt själv i min fina bil ;) Det var kul! Hade en jätte mysig vistelse :) Var din helg fin?



Yes, journalist är det jag vill bli. Just nu iaf. :)

Vad vill du bli när du blir stor? ^^



Ja du var helt klart värd att hamna där :D Super skoj!



Ha en fin morgondag!



#31 - - Heyli:

ja men visst va den! synd den är så dyr bara :p

#32 - - emma:

Hej hej! :)

Allt bra?



måste säga att du har

en väldigt fin blogg :D <3

#33 - - Ida:

du borde se glad ut oftare på bilder! jättefint smil!

<3

keep smilin'!

www.beskrivligt.blogg.se

#34 - - Ida:

haha jaa då, allt e bara bra, själv dåå ? :)

puss :P

Till top