Tävling!

God förmiddag sötnosar!

Ville tipsa er om en jättesöt tävling där du kan vinna ett halsband till din lilla ögonsten!

Du kan vinna ett valfritt hundhalsband, du går in på deras hemsida, välj ut ett halsband, färg & storlek.

Gå in hos Carolines blogg och anmäl er idag!









Min lilla ögonsten Kiwi!
#1 - - AMANDA:

sv;ja,jag har haft en bra dag :) själv? kram

#2 - - hannah:

Fin blogg!

#3 - - Caroline Bernadotte:

gud va fina!

#4 - - Lisa:

SVAR: Jag tycker den var jättebra :) Folk som har läst boken och sedan sett filmen säger dock att den inte uppnår boken överhuvudtaget. Men jag tycker absolut det är värt att se det ;-D



Kram

L

#5 - - s;en:

verkligen :) jag och min syster bor och jobbar har :) eller jag ar mammaledig nu men annars sa :) sot vovve forresten :)

#6 - - Johaanna:

Vilken fin lila blogg :)

#7 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Nää, precis och till slut borde ju alla tröttnar :S



Okej, än så länge har jag bara varit i skolan och sen tagit det lugnt :D

#8 - - Bellman:

sv; allt är super ;) dd?

#9 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

rolig tävling :)

#10 - - I Z Z A H ~ S V A R A R:

ah oke idag har jag bara slappat så vad sker ikväll då ?

#11 - - Madicken - Foto:

Oh hett :D

#12 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Du är nu med och tävlar :)

#13 - - anna:

Haha, jasså där ser man :) Jag hittar lite tester här och var och vissa är ganska roliga :) PUSS

#14 - - samantha:

jag tror inte att b anka skitet ur min kille är någon bra instinkt XD haha puss

#15 - - Caroline, LINA FRANKღ:

aah det är jättefint det halsbandet ;D

#16 - - Johanna:

ja verkligen skönt med fredag! =)

#17 - - anna:

de va från mig;)

#18 - - Frida:

Fina halsband! Har tyvärr ingen hund. Men jag har två kaniner och två sköldpaddor! Haha. :D

#19 - - Patricia:

söta! jag skulle behöva en sån till mig katt =) fast dessa var bara för hundar =(

#20 - - pelle:

ey, john ME är guuuuuld!

#21 - - Melina:

ha en bra kväll :)

#22 - - Du vet inte:

Hej hej

förlåt för ett sent svar, men har haft fullt upp denna vecka.. du kan ju se själv vad jag gjort!!



nu finns det bilder o filmsnutt från videoinspelningen.. de e en musikvideo..

en kille som börjar bli känd i sverige :)



heheh

#23 - - anna boström:

ahah typ det jag med fattar :P

#24 - - sandra:

söt blogg!

#25 - - sandra:

jaa det är jätte bra.. söt blogg du haR! själv då<??:)

#26 - - a:





Jättefina hundhalsband. Nästan så att man önskar att man har hund haha



Har just nu en ny tävling i bloggen där du kan vinna ett jättefint smycke från VÅGA/StoreByMe.se värde 300 kr.

Kika in på bloggen för att se hur du deltar vetja ;D



Puss!

http://alexandradr.blogg.se

#27 - - thaikalle:

fin blogg. Kolla mina apor och häng med på djungel äventyr

#28 - - thaikalle:

Fin blogg. Kolla mina apor och häng med på djungel äventyr

#29 - - Maria:

Åh vad fina halsband. Ska genast kika in på hemsidan :) fin blogg förresten

#30 - - Cassandrah ♥:

Snygga halsband! & Söt hund :}

Till top