Söndag

Hej sötnosar!
Hoppas att allt är bra med er? Var eran lördag bra igår?
Min lördag var riktigt lyckad. Tonys kusin kom hit igår och vi startade kvällen med att grilla spett med paprika och till det hade vi tzatsiki och fullkorns baguette(?). Det var verkligen sjukt gott.

Pratade även med mamma igår, dom har verkligen slitit med allt de närmsta dagarna. Dom är verkligen duktiga som körde på. Ni är så duktiga!

Senare på kvällen blev det självklart Buzz och lite annat skoj! Kan ju även säga att det blev bra sent, kollade på en film som gick typ... Tre på natten?
Aja, sedan efter det gick vi och la oss. Jag vaknade typ vid tolv, helt utslagen, hahaha!

Nja, känns som det är dags att gå ut en sväng. Skönt att få komma ut och vakna till lite. Vi hörs senare!
#1 - - choquitaa:

Låter härligt som fan! :D kram

#2 - - Bessi:

Vill du ha chansen att bli veckans blogg? Gå in på min blogg och kommentera Veckans blogg inlägget! :D

#3 - - pelle:

buzz är lätt det bästa spelet! vilket körde ni?

#4 - - Hannah Hale:

Sv: jadå! min dag har vart helt okej faktiskt :) lite segt att det är söndag bara :( hur har din dag varit?

#5 - - I Z Z A H ~ S V A R A R:

yepp det stämmer =) nuh har jag avslöjjat vad jag gjorde på valborg =)

#6 - - Leia:

Vi åt med grillat med tsatsiki :D

#7 - - Anonym:

sv: ja gina har ju verkligen utvecklats:)

#8 - - Liene:

sv: ja gina har ju verkligen utvecklats:)

#9 - - niki:

en slapp och mysig kväll :)

#10 - - RIVETS:

sv: ja det är det verkligen! allt får ett nytt sett liksom! :P

#11 - - Makrill:

Vad kul att du hamnade på första sidan :D Det förtjänar du! :D



Kram på dig och ha en fin kväll!

#12 - - Jagheterintesune:

En jättemassa! :D Dd?



kram

#13 - - ❤ Arissa ❤:

Svar: Heh jora jag överlever xP <3

#14 - - ♥ Sofia ♥:

Japp haft en super super bra helg sj?! <3

Skulle du kunna fixa en header till mej? ;)

kram <3

#15 - - Hanna:

Sv: Jag är en rock/metal-tjej, och kommer nog alltid att vara det i hjärtat. Eller ja, mest progressiv rock och metal. Antar att det inte riktigt är din grej? ;)

#16 - - ♥ Sofia ♥:

Kan du fixa en header till mej<3? =)

#17 - - CASSANDRA:

sv; okej :D

kram<3

#18 - - Ella Schwarz Tryggestad:

sv: haha, jag blev sugen på tzatsiki och bagutetter nu! :D

#19 - - Ävelicious:

ja det är fint idag, själv då? :)

#20 - - Linda:

vi ska snart se en film!

#21 - - Jag och fotbollsspelarn:

Dom är köpta på lindex för 50 kr :)



Puss

#22 - - AMILIA K:

jätte fin design! Gjort den själv?

#23 - - emma härnqvist/perfektion:

har aldrig spelat de där buzz.. för de är väl ett tv-spel?

#24 - - fanny:

hehe kul kväll:)hade också en mysig kväll:)

#25 - - haannaaC:

jätte fin blogg, kolla gärna in min blogg :)



och följ med bloglovin, och tipsa om vad jag ska blogga om :)

Till top