Kila vidare

Hallå gott folk!

Ska göra mig iordning till stan, som jag sa igår har jag lite ärenden att göra. Vad det är kanske ni får reda på inom en snar framtid.

Hoppas att allt är bra med er idag annars? Hittar ni på något skoj?

Nej, nu måste jag kila vidare, ha det bra så länge så hörs vi om en stund! Hejdå!
#1 - - Fanny:

åååh tack så mycket! vad glad jag blir :D



okej najs. vad har du för musik smak?

idag är jag ledig, så jag ska nog bara slappa, men ikväll ska jag till kyrkan! :) du då?



puss!

#2 - - Martina:

jo härligt att sverige gikc vidare:)



allt bra med dig denna dag?

puss

#3 - - anna:

tack :d ja de är bra :9 sjdå?

#4 - - Zäta:

idag ska jag möta en kompis som kommer hit över helgen ifrån karlshamn för att fira min födelsedag på fredag :D

#5 - - emma:

Hej! :)

Hitta du på? :D



Har du lust och prenuminera på min blogg? :)

jag gör de på din då :D <3



// EB

#6 - - Michaela - Bloggdesign, foto m.m!:

sv: den va himla god med :) prova den!



gjort idag? :D

#7 - - Erica,:

hjärttulpaner!

#8 - - Maria:

Svar: Ajdå, tur att du inte missade hela i alla fall. Jag tyckte det var rätt många bra låtar i gårdagens semi, men du kanske gillar de som är imorgon mer. Håller med dig om att Islands var jättebra! :)



Fina tulpaner! Riktigt vårig blomrabatt.

#9 - - Ayla Catpaw:

"Åh Norrköping! Jag var i linköping i helgen!

Vad har du hittat på i Norrköping då?



Puss!"



Ahh haha ^^ min pojkvän var där förra helgen typ. XD Jag har upptäckt att de tydligen har en kattutställning i Linköping om typ 2 veckor så jag vill diiiit haha! :D Har också upptäckt att de har typ en chokladfestival där, fast den var i februari haha. Men nästa år kanske. :O:O



Jag har varit hos min pojkvän :D han bor i Norrköping hehe. ^^

Vad gjorde du i Linköping? :D

#10 - - Rita:

Åh, vilken underbar bild! :D

Tror också läppbalsamet smakar mums, hehe (a) Jadå, allt är bra med mig idag, lite hostig bara! :/ Du då?

Kram på dig!

#11 - - EmmaEriica:

ska vi följa varandras bloggar?



Sv; ah du, en massa plugg. du då?



puss

#12 - - Heyli:

tack så mycket :)

#13 - - Vilja:

Svar: Jadu jag vet inte riktigt vilken låt jag gillade mest, men tyckte om island :D själv då?

#14 - - pelle:

vad för ärende? vad för ärende? vad för ärende? vad för ärende?

#15 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Idag har jag varit i skolan och sen bara tagit det lugnt för jag håller på att bli sjuk :/

Vad har du gjort idag? :)

Puss

#16 - - Ida:

åh, tack så mkt :) jag tror det kan behövas!

Kramar!

#17 - - LIENE:

sv: både bra och dålig som jag skrev:)

#18 - - Emma:

tack detsamma!

det är bra med mig:) själv då?

#19 - - Intenso:

hoppas du htitade nått fint

#20 - - ida:

svaret hittar du i bloggen imorgon kväll :)

#21 - - fanny:

Jadå det är det:) själv? puzz

#22 - - Heve D:

söt desing :)

#23 - - hannah :):

sv : okej då e det hon :)

och jag har väll haft kul idag ! :) du då ?

#24 - - celine:

åh, så fin bild :)

Till top