Iaktagen?

Förföljd.

Ja, ni vet känslan av att känna sig iaktagen, förföljd, ni vet.
När jag kom från bussen förut idag kände jag så. Blev först skiträdd, men efter att ha tittat upp mot fönstret, vem sitter inte där om inte min lilla skitunge!

Då sitter Kiwi i fönstret och väntar på mig, vem behöver en katt när man har Kiwi?


Det verkar ha uppstått en förvirring över vem Kiwi är. Hon är en hund, bara för att göra det klart för alla. Tack..
#1 - - Beatrice [foto, vardag & kläder]:

härligt! :)

den får duga :)



Kram!

#2 - - Jag och fotbollsspelarn:

Naw du har en söt liten stalker!

#3 - - sofia:

inget..men du skrev så till..kenza. glömde göra '....' kanske?

#4 - - Emma:

haha vad gulligt:)

#5 - - Lisen:

Gå in på min blogg och dela med dig av din åsikt angående kenzas festklänningar

#6 - - Nikolina:

jag har precis ätit middag, tar det bara lungt nu :)

#7 - - Gaia:

Sv: Allt är bra med mig. Vad har du gjort i helgen då? =)

#8 - - sabina (fotodagbok):

hahah vad gullig!!

jodå det är bara bra.

Min sambo kommer hem inatt och jag längtar så sjuuukt mycket!

Hur är det med dig då?

Kram

#9 - - Anonym:

fin blogg hörru!Kan följa den på bloglovin,ifall du följer min:)



http://vendelaspace.devote.se

#10 - - johanna:

haha javisst var den bra



den känslan du ahde var inget kul, hatar när man får den.... då vill man bara lägga benen på ryggen och dra!

#11 - - kim:

Ja det var verkligen gott :)

visst har jag haft det! Själv då?

#12 - - Anonym:

fin blogg hörru!Kan följa den på bloglovin,ifall du följer min:)



http://vendelaspace.devote.se

#13 - - Anonym:

okej :]

#14 - - Susan:

Vilken söt liten småtting :P Förut fanns det en hund i mitt område som oskså hette KIWI x)

#15 - - Dress Like a Princess:

Hehe så gulligt :)

#16 - - pelle:

och Kiwi är en hund? ;D

#17 - - Anonym:

Söt! :) Haft en bra dag? :)

#18 - - SARA:

Söt! :) Haft en bra dag? :)

#19 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Jaa :D

#20 - - s;en:

tack louise :)

#21 - - Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

#22 - - MissCM:

sv: åh, gör du? :D hehe, det är väldigt mysigt med regn! :)



jag har haft en kanon dag idag! :D hur har din dag varit? =)

#23 - - tess:

Hehe, gulligt ;)

#24 - - Rosita:

Hahaha, söt katten! :)

#25 - - EmmaEriica:

Hejhej! nu är jag tillbaka från Söderhamn! Wooh! Äntligen säger jag bara! Det har varit ett ända stort kaaaos där nere! men men! Hur har du haft det i helgen? Hittat på någonting roligt? Berätta gärna :)





Emma E.

#26 - - LIENE:

sv: visst är hon det:D

kram

#27 - - Anonym:

Okej ;D Awe tack, du me!

#28 - - mhalin ,:

svar - nja, jag vet itne, haha , vad ska du själv göra ? :)

#29 - - Cassandrah ♥:

Oj, skrev fel haha! Ja jag har haft en bra dag, själv ? Puss

#30 - - Rosita:

Hahaha, men gud!

En hund, nu ser jag ju! haha åh, förlåt! x)

#31 - - - mhalin ,:

svar- okej , (; åååh, jag vill ha en kille nu x) haha,,





jösses ! en som jag känner har en hund som heter kivi ! :) fast med v som du kanske ser ((;

#32 - - - mhalin ,:

svar - hih , jappp ! :)



jag skulle vilja ha en hund som heter Kiva. asså med K inte ljudet .. som i CD.skiva :P haha

#33 - - Treees:

haha jag ser inte ens hunden ifråga xD men när du säger att den är det så tror jag dig;)



min syrra trodde förövrigt att kiwi var samma sak som pung haha

#34 - - cindy:

Nah!! Så sött!! Så är vår fmailjs hund oxå, sitter i fönstret o väntar tills man kommer :)

#35 - - Trees:

haha amen den är ju hur liten som helst nu när jag kryper närmare datorn. ser två öron och ... eh vafan de låter som jag inte ser bra eller nåt haha!



Ser ut som en katt .. hah ne nu e jag tyst!

#36 - - Heyli - Vinn presentkort!:

nää heter katten kiwi!? det har ju jag tänkt att döpa min nästa kanin till om jag skaffar en!! :D päron och kiwi liksom :)

#37 - - Anonym:

Hej, jag kikade in och vill lämna ett avtryck innan jag beger mig vidare.

Börjar med att tacka för läsningen jag fann i din blogg...



Fortsätter sedan genom att länka till min blogg...vilket inte alltid uppskattas, men förhoppningsvis känner du att du gjort rätt när du klockar dig vidare genom min länk.



I bloggen skriver jag om kampen i vardagen, minnen jag brottas med efter den där natten...den där natten då han nästan ordagrant tog mitt liv. Ja, hur mer kan jag beskriva det, hur bättre kan jag få någon att förstå?



Bloggen om händer som aldrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som följer mig dag som natt år efter år. En kamp svår att vinna, men en dag ska jag segra!



Följ mig, hoppas på mig...prenumerationer är mer än välkomna - det uppskattas till tusen och kan göras via bloglovin.



Tack, och välkommen!



http://www.metrobloggen.se/offer



Jag tackar för din tid, din tid till läsning...och önskar dig en fortsatt trevlig kväll/natt!

#38 - - cindy:

Nej egentligen är jag inte ngt fan av mangaserier, tycker bara bilderna e snygga ;)

#39 - - Petra:

haha. så himla sött!! :D

#40 - - Jag och fotbollsspelarn:

Ja sån liten myspropp du har :)

#41 - - Maria:

Nejmen, vilket liten sötnos :D Han saknar dig!

#42 - - jd:

härlig blogg :)

frågestund på min blogg just nu!

kika in och ställ dina frågor .

kramkram<3

#43 - - Heyli:

HAHA sorry skrev visst lite fel, klantigt :p läste ju till och med att de va en hund! vart så till mig när jag såg att den hette kiwi att jag måste ha förvirrat till de :p

#44 - - emelie:

Haha, gud va söt! :)

Till top