Göteborgsvarvet

Hallå alla glada (& sura)!

Allt bra med er idag? Med mig är det finfint, ont i ryggen bara. Haft det i två dagar nu, rullator nästa?

Nej, ville bara uppmärksamma att Göteborgsvarvet äger rum idag & min hurtiga storebror är med och springer.
Lycka till Calle! Det är bara att springa de 21(?) km.







Vad ska ni göra idag då?


 
#1 - - johanna:

haha att man plågar sig själv med sånt, springa haha, då kan man inte vara riktigt frisk s



javisst är bilden härlig.... bara se den får mig minnas den kvällen =)

#2 - - Jenny:

Svar: Jodå det är bra med mig. Solen skiner så ska ut en sväng med dottern snart :)

#3 - - Michaela:

tack så mycket! :))

Jo det är bra med mig, själv då?

#4 - - You Adore it - by Louise Charlotte:





Just nu pluggar jag i Schewiz. Men jag kommer från Vidingsjö. Du då??





KRAM till dig! <3

#5 - - Angelica L:

Gud vad jobbigt, hade jag aldrig orkat ;)

Hur är det idag ??

Kram

#6 - - Du vet inte:

jaha heheh aa :)

du kommer nog få se den på min blogg hehehe

#7 - - Bellman:

lycka till till han ja :)



sv; Nja. det blir väl deg med kompisarna antar jag ;) dd? pöss

#8 - - stina:

Mmm vet =(. riktigt hemskt. Hoppas folk får upp ögonen lite mer nu och att man tänker lite längre. Tack för din kommentar Kram Stina

#9 - - sara:

fin blogg,

kolla in min ;)

Till top