En stund i rampljuset!

Ja, nu var det ett tag sedan jag hade någon blogg som får en stund i rampljuset här i min blogg!

För er som inte ä bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Denna gång har vi Pelle i rampljuset!
En kille med mycker ironi (hoppas jag?) och självdistans där han tar upp.. mest ingenting! Större nolla i Norrköpings kommun får man helt enkelt leta efter..
Nej, nu skojjar jag med dig Pelle-ponken! Jag älskar din blogg!

Klicka på hans header och titta in vettja!
#1 - - pelle:

ey, grr, blink, blink!

vilken ära, tack hörruhörru. jag blev riktigt glad.



och du, jag är en nolla - inget skämt där inte ;D

#2 - - Ayla Catpaw:

"ah okej! :D

Jag är född & uppvuxen i Linköping så jag var och hälsade på min familj där. :)



Haft en bra dag gumman?

Puss!"



Haha najzz då förstår jag haha. ^^

Ska kanske till Linköping nu på typ fredag iallafall, hörde att det var kattutställning där haha! :D



Ja det har jag väl XD inte särskilt händelserik ^^ själv? :3



Det går inte att klicka på headern förresten! :(

#3 - - Emelie -EmeliesPlace:

Jag älskar Pelles blogg! :D

#4 - - Julían Hernández:

Heej! Kolla in min nystartade blogg & kom gärna med förslag om vad jag kan skriva om för att vinna ditt intresse :). Kram

#5 - - sabina:

jodå, det blev en underbar söndag till slut =)

Själv då? =)

#6 - - Sweet life style:

ja verkligen!

#7 - - Anonym:

hehe okej ;)

#8 - - MissCM:

sv: det är sådär med mig :) trött. ska nog sova snart :P

#9 - - Ävelicious:

Vem var din favorit i eurovision? :)

#10 - - Alexandra:

sv: härligt:) jo det är bara bra med mig:)

#11 - - Helena:

Jag hoppas också att han är ironisk =P Annars är det lite illa ;) Men hans blogg verkar vara en sån där som man mår bra av att läsa =) Kul.

#12 - - Sandra:

jo det gick helt okej till slut :)



Puss

#13 - - I Z Z A H ~ S V A R A R:

hehe tack ska du ha =) haft en bra helg då ?

#14 - - Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

sv; ja det är hon verkligen :D

läget?

#15 - - Alexandra:

sv: jaa visst är de underbara:)



allt bra med dig idah?

#16 - - Vronkan:

Hahah.. Pelle, Pelle. Han sprider sig som ett virus. ;)



sv;

Alla dagar är bra dagar!

#17 - - Ida Björck:

pelle är ju helt jävla great måste jag säga! jag är ett av hans fans, hah

#18 - - SARA:

Jaa, jag älskar Arash låt! :) ha en bra dag!

#19 - - s;en:

haller med dig i foregande inlagg.

gud sveriges bidrag var utselt. rosten

holl verkligen inte|! =(

#20 - - emma härnqvist/perfektion:

lite skoj med de där att du väljer ut dina favoriter :)



i lördags var jag på stor födelsedagsfest. en nära vän fyllde år så de va galej på g :) själv?

#21 - - Fredrika:

Jo, dagen har varit bara bra :) Själv då?

#22 - - My:

Ja, det var väldigt lyxigt, tänk att vi får göra sånt som tränare!! :D

#23 - - Lisa:

SVAR: Kul att du frågade. Jo så här ligger det till. Jag ska vara konfirmationsledare åt några ungdomar i sommar, och alla dom som ska vara ledare åkte på lägret nu i helgen. En liten kick-off till sommaren kanske man kan säga :)



Kram

L

#24 - - Anonym:

Vad gör jag här igentligen?













Tristare får man ju leta efter...

#25 - - Erica,:

En av mina favoriter!

#26 - - Nikolina:

va har du för dig? :)

#27 - - Melina:

ha en bra dag :)

#28 - - Michaela:

haha, uschaaa! xD

#29 - - Jag och fotbollsspelarn:

:) ja ibland funkar grått.



Puss

#30 - - Angelica:

kanske hoppa fallskärm :D

#31 - - beatrice [foto , vardag & kläder]:

hoppas du får en bra star på veckan! :)

#32 - - Lovisa:

Haha, än så länge har den inte varit så bra :P kanske skriver om dt p´å bloggen sen ha .. orkar nt förklara nu... självdå ? :D

#33 - - Gaia:

Hejhej! Allt bra med dig? =)

#34 - - Erika:

sv. åh vad synd :/

#35 - - Jamie:

Tack så mkt :)!



Jo det är bra med mig, själv då ?

Till top