Dirty Dancing 2

Hallå sötnosar!

Äntligen har jag hittat min laptop! Den låg gömd i en garderob, tänka sig va?
Jag vet, här kommer jag var världens spännande konstaterande.

Just nu sitter jag och kollar på Dirty Dancing 2, jag älskar verkligen den filmen! Har säkert sett den 100 gånger! Diego Luna (se bild) är ju sjukt snygg i filmen!
Romola Garai (se bild) med i filmen som vackra Katey Miller.
 
Handling

Katey flyttar tillsammans med sin familj till Kuba under revolutionen. Hon träffar på sitt hotell, servitören Javier som tillsammans med sin bror försöker få Kuba att bli ett fritt land. Trots allas invändningar till att Katey umgås med, Javier, bestämmer hon sig för att strunda i vad dom säger & fortsätter att träffa honom. Dom två ställer upp i en danstävling och deras känslor flätas samman. Deras tid tillsammans får dem båda att glömma bort allt som har med revolutionen att göra men under finalen blir de återigen påminda av vad som pågår på Kuba.

Filmen handlar i största allmänhet om en amerikansk tjej som finner kärleken genom dansen och trots allas invändningar följer sitt hjärta.

Underbar film! Den går på 5:an just nu!

#1 - - EmmaWictoria:

Nattinatti :D

#2 - - Emelie:

tittar på den nu :D

#3 - - Emelie:

sv, haha ja vist är den :D vill ha vill ha vill ha :D<3

#4 - - Sofie:

min dag har varit riktigt bra :) mycket sol!

din då?

#5 - - Beauty:

Oh jag älskar Dirty Dancing filmerna. Men jag måste nog säga att jag gillar ettan bättre.

#6 - - sandra:

Thanks girl! ;)

#7 - - pelle:

HAHAHA, men du - hur fan hamnade datorn där då? ;D

#8 - - Zarah:

Jo det har jag, lite seg bara, själv då? :)

#9 - - Felicia:

Sv: Hejsan!

Min dag har vart helt okej sj?

#10 - - Martina:

sv: Okej, vad trevligt. :)

#11 - - Miss0 - svensk tjej i Oslo:

Jag tycker Dirty Dancing (1) är bäst =)



Du gör rätt i att beställa linne av henne ;) Måste stötta västeråsfolket hehe. Själva tyget i sig är lite genomskillningt så jag har ett linne under. Storlekarna är lite mindre än vanligt (tycker jag iaf) Jag har L på mina linnen fast jag egentligen är en M. Och dem sitter bra på :)



Vilket motiv är det du är sugen på?

#12 - - Elin:

sv; ja tack en jättebra dag, eller mest en bra kväll. Såg PS I love you och den var jättebra :)

Hur har du själv haft det? :)

#13 - - Ayla Catpaw:

Haha men ew... Dirty Dancing 2 kan väl inte vara en bra film jämfört med 1an? XDD



Och haha laptop gömd i en graderob XD låter som något jag skulle kunna råka göra... har lagt mobiler i kylskåp och tagit in typ andra grejer till rummet och lagt dem där jag tänkt lägga mobilen och dylikt... O.o;;!



"Ja, jag tycker att den är riktigt god! :D

Men det är ju olika, men jag tycker du kan testa den.





Puss!"



Ahhh okej haha men då ska jag hålla utkik efter fler erbjudanden! :D

Fast först ska jag nog göra en färsk paj... har rabarber och frysta jordgubbar hemma, muhahahah. ;D;D

#14 - - Timman:

Filmen är otroligt bra!

#15 - - EmmaEriica:

______



Nu är det frågestund i min blogg!

Du kan fråga mig precis vad du vill!

Jag svarar på allt! =)



emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

_______

#16 - - MissCM:

sv: jaa, verkligen! påminner lite om min mammas hund faktiskt! :)

#17 - - Michaela:

tackar tackar ;D

#18 - - Gaia:

SV: Ja, jag hade en bra dag. Allt bra med dig ?

#19 - - Mikaela:

sv; tack, Tack! jag har också haft en bra dag! :)

#20 - - Lexie:

jag har inte sett tvåan, får nog ta och göra det :D

ja film är underbart :D!

#21 - - Bettan:

Var dirty dancing 2 bra??

#22 - - Sofia:

Såg oxå på den filmen, den var verkligen helt underbar!

#23 - - JULIA AMANDA:

helt okej film, fast ettan är ju klart bättre ;)

#24 - - Caius:

Svar; Yepp, det gör jag ;3

B-daman, Yu-Gi-Oh, Yu-Gi-Oh GX, Yu-Gi-Oh 5D's, Tokyo Mew Mew, Pokémon (well, kollar bara på typ dom första 6 sesongerna, för dom nyaste tycker jag är sämst x'd ), Avatar - The Last Airbender och ja, det var typ dom, men jag lär väll hitta några fler animes jag diggar och börja kolla på dom också ;3

#25 - - sadia:

tvåan har jag faktiskt inte sett!

#26 - - emma härnqvist/perfektion:

har inte sett dne där och vet inte om jag vill göra de. förstår inte riktigt varför mn gör en uppföljare till en sådan klassiker.

#27 - - Johanna:

har inte sett 2:an får kanske göra det någon gång =)

#28 - - LuxuryPink:

sv; vi såg änglar och demoner!! :)

#29 - - LIFE BY Marielle:

så fin film :)



ja precis, men tack så mycket gumman! :D du får ha en bra fredag, pusskram

#30 - - ♥LINN ♥:

jag älskar den filmen jag med! :)

hur har dagen varit?

#31 - - Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?:

sv; ja dagen var bra :D

själv då?

#32 - - sanna:

Hej , vilken fin blogg du har : )

#33 - - Emma:

åh den filmen:)

#34 - - Erica,:

Tappar också alltid bort saker i garderoben xD

#35 - - Liinnaah - vanilla girl ':

Såg oxå den filmen, den är grymt bra!

Har precis klippt lugg, gå gärna in på min blogg och kommentera vad jag passar bäst i. Puss, och trevlig helg :)<3

#36 - - Linah - marrukanish vanilla girl ':

sv : tack :)

#37 - - jenny:

sv: Tackar:D



Åh dirty dancing!

#38 - - Bellman:

jo men den är het! :D

#39 - - Emelie:

sv, Ja Dirty Dancing är en av de bästa filmerna jag vet! Jag har både ettan och tvåan så jag gillar dem båda men ettan är ändå bäst PUNKT!

:))

#40 - - Emelie:

Jag såg den jag med, dock aldrig sett den förut så dina 100gånger bräcker jag inte :P

Helt okej film faktiskt. Men musiken är bra mkt bättre i "1:an" (om dom nu har nån koppling...). Danstemat känns iaf ganska kopplande :P

#41 - - emeli:

åh, den är så härlig! första gången jag såg den var jag tvungen att hyra den dagarna efter, bara för att jag blev så fäst vid den :) han är så otroligt snygg också! och hennes klänningar är såå finaa! aaargh!

Till top