Äntligen fredag!

Hallå alla söta!
Idag är det äntligen fredag, var förbi jobbet en sväng & ringde lite samtal. Tyvärr är ju de flesta företag stängda idag.
Hur som helst. Min huvudverk har verkligen börjat slå rot i mitt huvud nu. Kan knappt tänka ordentligt, ännu mindre titta in i datan heller. 
Ska väl gå och lägga mig en stund tror jag, sen ska jag svara på alla kommerntarer jag har fått. 
Ni vet att jag var med på startsidan under några dagar, så det ledde till 6 sidor osvarade kommentarer. NI vet ju att jag vill svara på alla kommentarer.
Tycker det är viktigt för en bra bloggare att kunna svara på kommentarer på ett eller annat sett.

Har en fråga till er idag:
Vad gör en bra  bloggare?

Då menar jag med uppdates & svara på kommentarer, ja ni fattar. Skulle vara väldigt spännande att se vilka kriterier ni har för att ni ska tycka att man är en bra bloggare.

Ha en bra dag idag sötnosar, uppdaterar inom kort!
#1 - - sanna:

ja hon är verklugen en liten sötnos ;)

#2 - - Emilia:

Sv: Har ridit (utan längre uppehåll) sedan jag var 4 år :) Alltså 13 år iår :)

#3 - - Carro:

Sv: Ja, Sex on the Beach är lovely :D



För att svara på den där frågan: En bra bloggare för mig är att ha ett intressant innehåll som man själv kan relatera till och som är underhållande. Gärna mixat med bilder och text. Bloggaren får gärna svara på kommentarer :) Om det är en storbloggare det rör sig om förstår jag att han/hon inte kan svara på alla kommentarer, men vore ju skoj om han/hon då kunde svara på de mest intressanta kommentarerna, eller liknande :D

#4 - - Mia:

sv; tycker du? tack! :)

ha det så bra!

#5 - - jeanette:

sv: Jodå, min dag har väl varit bra :) Allt har gått som planerat än så länge. Själv då ?

#6 - - Viks:

Hehe! vad är det som är hemskt? :P regnet??

Jo då det är bara bra med mig idag, o själv? :)

#7 - - Alician:

En bra bloggare skriver ca fyra inlägg per dag minst och skriver om annat än vad hon/han gör hela tiden...:)

#8 - - Martina o Hannah:

Tack så mycket :) Vad kul att du tycker det. Vi är två skånetjejer som driver bloggen tsm.



Kram

#9 - - L I N A S Ä N G L A R:

Haha jag vet, det är så himla bra. Och speciellt Örjan Lax ;)



Kramkram

#10 - - stiiine:

svar: ja verkligen.



Jo det har jag haft, ska snart iväg och jobba. hur har du själv haft det ? :)

#11 - - Andrea:

sv: haha vem va din favorit?

min dag har varit jätte bra, din då? :)

#12 - - *C U I T E L I N N E A*:

mm, ja saknar min barndom! <33 :)

#13 - - EmmaEriica:

Hejhej! tänkte bara säga att jag sitter och svarar på alla frågor nu. Så håll utkik efter ett nytt inlägg med svaren på just din fråga :)

#14 - - Mona:

Hej Louise!



Tack,ja vi har varit ute och grillat i dag, fint och somrigt ute är det så man måste passa på! hoppas du också har det bra! :)



jag är själv ny bloggare...så jag är inte så erfaren..men jag tror att foton alltid är roligt att titta på och att man skriver om intressanta ämnen.....själv skriver jag bara lite kort om vad jag har gjort dag för dag, som en dagbok, inget speciellt, men om man vill få många läsare måste man ha något mer därutöver..



Puss & kram!

#15 - - ericaperzzon:

Uppdaterar roligt. Hellre 5 bra inlägg än 10 meningslösa:P och svarar på kommentarer:)



Svar: Ja visst var den:)



/E

#16 - - Emma:

tack för rösten :D Puss

#17 - - erika:

ja men visst var det! :)

älskar hennes klädstil

#18 - - Jossan:

Tackar som frågar :)

Idag har jag haft en riktigt bra dag, jag har varit och klippt mig och ska snart lägga upp en bild i bloggen om det, blev faktiskt nöjd :P

Hur har din dag varit? :)

puss

#19 - - Emelie:

Sv. Min dag har varit toppen :) Har varit och shoppat i stort sätt hela dagen. Och tittat på valpar.



Jobbigt med huvudvärk, hoppas det är bättre nu :)

#20 - - S A A N D R A:

Hahaha, tack så mycket :P Din är fin med :)

#21 - - Susan:

Jag tycker att din blogg är så himla bra! <3

#22 - - jonna:

hej!



Äntligen helg,skönt. Ja dagen har varit bra.

dagen varit bra för dig med?

Händer i helgen då?



Kram

#23 - - Martina:

Pannkakor e nice! Absolut, den bästa dagen på väldigt länge faktiskt. hur har din varit? älskar din röda hårfärg? äkta?

#24 - - Erica:

Svar: Den var väldigt god! =D



Min dag idag har varit sådär... Har varit i skolan i princip hela dagen och varit jättetrött. Fast jag fick en hel del gjort där, så det var väl bra. Sedan så har vi världens tråkigaste väder idag och jag blev dyngsur när jag cyklade hem från skolan. Men men... Sådant är livet. ;-P



Hur har din dag varit? =)

#25 - - pelle:

asch, sex sidor kommentarer är ju iiiiiiingenting ;D höhö.



skämt å sido, en bra bloggare svarar på de kommentar som är viktiga. alltså inte spam och skit. usch.

#26 - - J e n n y:

Haha, jo visst.

En slitsam men bra dag! Själv?

Kramkram.

#27 - - Joakim:

Hihi, nej det gör jag inte. Jag önskar jag vore så duktig och snygg så jag kunde det, skulle vara väldigt roligt! :) Ha det bra!

#28 - - Anna j.:

Har uppe svaren till min frågestund på bloggen nu :) ta gärna en titt!

och glöm absolut inte:

RÄDDA FISKARNA, ÄTFISKMÅSAR! :D ~~

#29 - - Olessia:

snart är denna helg över... gått sååå fort

#30 - - Sofia [gaspedal.blogg.se]:

aw tack, vad gullig du är!

kram

#31 - - emma:

tack (: vad har du sysslat med ikväll?

#32 - - bbellahh - allt i ett:

Jag tycker att en bra bloggare är när han/hon bloggar om det den själv vill blogga om, och inte om det andra vill att den ska blogga om, för om man bloggar om sånt man inte vill blogga om så lyser det igenom skarpt! Sen ska den ju självklart svara på kommentarer och vara snäll. Inte för personlig men inte helt opersonlig heller. Lägga in mycket bilder då det är många som kollar en blogg mest för bildernas skull. Det är väl vad jag tycker är en bra bloggare :)

#33 - - EmmaWictoria:

precis! och ibland beter vi inte oss mänskligt gentemot våra medmänniskor

#34 - - mia:

sv: jo men det kommer säkert bättre program:D.

jodå min dag har vart bara bra sj då ?

#35 - - Felicia:

Sv: Tack så mycket :)

#36 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

*SVAR: Oja det är superkul när man får sånna bilder :D Jag blir alltid lika glad, hihi. Kul att du tyckte om den!



btw, dirty dancing 2 är en av mina favvo filmer också när man har tråkigt :)

#37 - - Sofie:

tack de fick jag :)

hur var din dag?

#38 - - Trees:

uppdatera några gånger per dag, med varierade saker, tycker jag:) Måste inte svara på kommentarer men de är ju kul såklart!

#39 - - Angelica:

man ska kommentera, svara och uppdatera, vara trevlig och vara sig själv

#40 - - Emma:

mm!

vad gör du då?

#41 - - sandra:

Thanks, jag är verkligen super nöjd! :)

#42 - - Mikaela:

sv; Tack, tack! :)

#43 - - Anna:

Att man gör minst ett inlägg på dag, mycket bilder och svara på alla kommentarer, men inte något reklam för sin egen blogg i kommentaren.



Svar: jag jobbar på kronofogden med att driva in skulder.

#44 - - sanna:

ja det var jätte trevligt tack för att du fråga ;P

hur har din dag varit då ?? : )



puss & kram

#45 - - Lexie:

ja vindruvor är mumma!

vad jobbigt med huvudvärk!



en bra bloggare tycker jag ska svara på sina läsaren kommentarer :) och uppdatera rätt så ofta. Att vara en bloggare som skriver kommentarer som "läs min blogg" är dåligt...

#46 - - Emelie:

Sv: Jag hade en bra dag igår, hur hade du det själv? :)

#47 - - Johanna:

Sv: Tack tack, jag hoppas du hade det bra också! =)

#48 - - sadia:

jobbigt med huvudvärk, hoppas det går över!

#49 - - Zarah:

Tack så mycket! :)

#50 - - Bettan:

Vad bra då:)

Vad ska du göra idag då??

#51 - - ♥LINN ♥:

sv: jadå, min dag har varit great. Hur mår du?



vad fin din blogg är!

#52 - - Linda:

Skönt!!



Det ska jag göra ikväll :)

#53 - - M i c k a:

det var väldigt härligt med (:

#54 - - Johanna:

håller med dig. man skall svara på alla kommentare, vad är vitsen annars med bloggen, om man inte har ngn som läser den =) hehe jag lyckas aldrig hamna på startsidan jag..kanske man skall vara glad för haha

#55 - - Sandra:

Jag jobbar på en förskola. =P

woohoo. ;) =S

#56 - - Elin:

sv; jag var på fest igårkväll och hade jätterolgit meen idag mår man ju som man förtjänar ^^



En bra bloggare varierar sina inlägg, så att itne allt handlar om samma sak, det är lätt att det blir tråkigt då. Sjlv tycker jag otme att läsa när bloggare har en humoristisk ton som pellespersonliga, det är en bra bloggare. Sen har jag ju precis börjat läsa din blogg, men jag tycker du verkar vara en bra bloggare också, jag gillar det :)

#57 - - Melina:

ha en bra dag :)

#58 - - sofie:

sv; ja än så länge har dagen varit bra :D

sjdå?

#59 - - Weakzi:

Jag är från Vidingsjö! :) Du då?

#60 - - Begonia:

sv: haah ja det har jag än så länge! men den kommer att bli bättre! mycket bättre :D hoppas din dag också blir bra! :D kram

#61 - - andrine:

sv; haha jadu.. man får låta det ta den tid det tar

Till top