Snöstorm

Okej, förlåt för min otroligt fula min..

Men såhär snygg är jag på morgonen och idag var inget undantag, men... Såhär såg jag ut när jag lämna lägenheten. Försov mig big time! Men hann med bussen i sista sekund också. Great! Att komma försent är inget alternativ för mig.

När jag kom ut möttes jag av en snöstorm! Ja, ialla fall så fick jag massa snö i ansiktet & det blåste mycket, faktisk! Hur som helst, det snöar än! Vad i all världen kom denna snö ifrån?! Nu får det vara bra! Nu vill jag minsan ha hit våren.. Eller vad säger ni?

#1 - - Leia:

Ja fy, just nu faller det små snöflingor här med :S

#2 - - Mimmi:

svar: hehe, javisst! :) Vilken otur, då får kolla repriser eller nästa söndag då :)

Vad hittar du på idag? :)

#3 - - jessica:

hjälp till och säg vad Du vill läsa i en blogg! :) www.jeessica.webblogg.se

#4 - - rebecca:

fin blogg :)

spana gärna in min och kommentera!

#5 - - BJERNHAGEN:

Tack ska du ha :D

jaså, ja det är mammas old ones detta! (Y)

#6 - - BJERNHAGEN:

Tack ska du ha :D

jaså, ja det är mammas old ones detta! (Y)

#7 - - hanna:

ja, twilight är otroligt vacker.. <3 speciellt killarna i filmen ;)

#8 - - Eveline:

nä badat har vi gjort:P

#9 - - Sara Solvik:

I mitt senaste inlägg kan man anmäla sig till att bli veckans blogg, var gärna med :)

#10 - - Marika:

Sv: Varsågod:-)

Jo jag har haft en bra men seg dag:-) Utom lite undantag ibland då jag hare mått illa. Men de går alltid över!



Kram

#11 - - Em:

Okej, min favorit är Joey eller Rachel tror jag.. haha svårt. Dem kompleterar varandra ;) Ska du hitta på något kul ikväll?

#12 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

du är jättesöt!



mmm fruktochmandel är min favorit näst efter den vanliga mjölkchokladen..mmm!

#13 - - anna:

usch för snöstorm =/ här har det vart vårkänslor idag, superskönt!

#14 - - Linda:

Hej hoppas du har en bra dag

#15 - - ÅSA:

SV; jodå jag har haft en hyfsad dag. själv?

#16 - - SARA:

Joo, det kostar 100kronor om året, men det är det lätt värt :) Kram

#17 - - Zäta:

att komma försent är inget ovanligt för mig :P

Till top