Tvätt

Nej nu får det vara bra!

Näsan rinner non stop, huvudvärken börjar ta fart igen & ögonen rinner. Som grädde på moset så hade jag tvätt tid idag, så det var bara att stiga upp, tvätta alla handukarna & bok ny tid för tvätta kläder.

Nej, jag går fortfarande in för att jag kommer bli frisk snart, men det ser inte ljust ut.

Vad har ni gjort idag då?
Jag väntar fortfarande på att kunna avslöja min lilla hemlis, men det kan jag inte göra ännu. Men snart förhoppningsvis. Hungrig är jag också, så jag ska väl ta och börja laga mat snart.. Frågan är bara vad?
#1 - - Becca:

tråkigt att tvätta

#2 - - Ebba:

sv: Varså! Ja det har jag, och du? Kram <'33

#3 - - BJERNHAGEN:

Kul att höra :D

du får hålla utkik sen!

#4 - - Sandra:

åh :/ så typiskt.. sen dricker man så mycket te så man får springa på toa var femte minut, händer mig aif ;p haha.

somnade fort igår, så det blev upp tidigt idag & shoppa loss ist, studentklänningen är funnen!

självdå, blir det melodifestivalen ikväll? :)

#5 - - denise:

ha en bra kväll!

#6 - - Mimmi:

Jo den har varit bra, din då?=)



Puss

#7 - - ÅSA:

Okej, då får du krya på dig!

Jag ska också bara ta det lugnt framför nån film eller så :)

#8 - - Rosita:

Krya på dig! :)

#9 - - Cajsa:

god kväll tjejen!:D

#10 - - HANNA:

ja, riktigt synd, känns lite som att filmen kommer att bli så mycket olik den första om man byter regissör :(

Till top