Tvätt, igen...

Fasen, jag har börjat bli riktigt slarvig med att ta egna kort på den senaste tiden..
Det ska det bli ändring på snart.

Hoppas att allt är bra med er idag? Jag hade riktigt svårt att gå upp imorse, men det har väl en tndens att bli så ibland?
Men nu är jag hemma & ska snart rusa ner till tvättstugan. IGEN?! tänker ni nu, men har världens hög som måste bort nu. Lika bra att ta det så man blir av med det.

Sen får vi se vad som händer idag, lite fix här hemma som alltid, kanske en trip ner till stan om jag hinner. Kommer ju tvätta till 17 så vi får se.

Hoppas att allt är bra med er idag? 

Nej, nu måste jag dra!
Vi hörs lite senare sötnosar.

Ciao!
#1 - - CARRO - ThinkPink ♥:

Hoppas allt är bra med dej! :)

#2 - - Lena:

Jag har en frågestund nu så ställ gärna en fråga om det är något du vill veta! :) Kram

#3 - - Erika:

sv: okej :)

Med mig är det fint, själv då? :D

#4 - - Mariah:

allt här bra här.

#5 - - Heyli:

åh tack sötis! lycka till med tvätten, borde själv tvätta med, har också världens hög :p

#6 - - Pusher:

Hehe ja varsegod. Kolla gärna fortsättningsvis in och ge gärna egna filmtips och serietips. MVH FilmX

#7 - - Anonym:

#8 - - julia:

sv: oj, sen jag gick i 2an kanske ;O så ganska länge! =)

#9 - - SARA:

Tråkigt att tvätta, men det måste ju göras :/ Ha det bra!

#10 - - Helena:

Jag har börjat läsa en serie som heter isfolket av Margit Sandemo :)

Läser ihjäl mig :p Hehe

Jag har inte varit den som har läst böcker men nu har jag kommit in i den fasen :P



Puss!

#11 - - amaaandaa:

joo, dagen har varit dag! snö storm här på gotland bara :( sj ?

#12 - - Vanessa:

haha ha så kul med tvätten (a) :)

#13 - - Cristian:

Det är helt sjukt. Men precis som du säger - det finns korkade människor där ute som roar sig med sånt. En fet smäll borde dom få :)



Allt bra?

#14 - - Anonym:

skönt att jag ännu bor hemma och får tvätten tvättad.

#15 - - Zäta:

stackare som måste tvätta :(

#16 - - jennhy:

jag måste också se till att tvätta idag ;o



lycka till! :P

Till top