Sverigepremiär på New Moon

New Moon har Sverigepremiär den 20 November 2009!



Nu är det bekräftat! New Moon kommer ut den 20 november på bio även här i Sverige!
Hur bra är inte detta?


Äntligen kommer uppföljaren av Twilight och vi behöver inte vänta länge. Vi kommer ha samma premiärdatum som I USA, kan det bli bättre? Nej, det tycker jag inte.
För er som inte har börjat läsa andra boken & inte vill veta vad som händer, rekomenderar jag er att sluta läsa nu.




Vad handlar New Moon om?
Bella firar sin födelsedag tillsammans med Edward och hans familj. Men firandet får ett minst sagt abrupt slut när Bella skär sig på omslagspappret  och familjens "yngsta" vampyr inte kan lägga band på sina känslor utan kastar sig över henne.
Händelsen får Edward att inse vilken fara han och hans familj utgör för Bella och han ser ingen annan utväg än att lämna henne. Bella sörjer Edward och dras djupare och djupare ner i en depression. En dag får hon se en av männen som Edward tvingades rädda henne ifrån. Utan att tänka på konsekvenserna närmar hon sig mannen. Plötsligt hör hon Edwards röst inuti sitt huvud. Med orolig stämma varnar han henne och hon fylls av ett märkligt lugn. Efter den händelsen ser Bella till att hamna i den ena farliga situation


#1 - - lia:

ja vad glad jag blir!!!!!!!!!!!!!! :-D något riktigt stort att se fram emot.



btw, var gärna med o hjälp mig med ett frisyrval på min blogg :-)

#2 - - Anonym:

Tack o puss :D

#3 - - Sara:

aww tack =)

#4 - - Jennifer:

Jag med! :D



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! I'm going crazy! Kan den inte komma ut tidigare?! Aah, Robert är så snygg! ;D

#5 - - Mahlin ♥:

jag längtar ialla fall tills filmen kommer till sverige :)

#6 - - LINDA:

åhh jag längtar galet mycket till den 20 nov!

#7 - - Amanda:

Det är helt underbart! ^^

#8 - - Estefany:

då komemr jag sitta i bio salongen!:D.kram

#9 - - Are you a fanpire?:

hej!

thefanpires.blogg.se är en blogg för dig som är ett twilight serien fan eller fan av någon av skådespelarna tillexempel.

bloggen är helt nystartad men vi försöker komma igång så gott vi kan och jag hoppas verkligen du kan följa med oss och eventuellt prenumerera på våran blogg på bloglovin :)!

Till top