Svårt att somna..

Usch, kan inte sova.. Så jag satte mig här.

Vad ska man göra när man inte kan sova? Det bästa sättet är väl kanske ändå att läsa? Men jag har inget att läsa.. Skulle ju kunna läsa Twilight-sagan igen, men då kan jag inte lägga ifrån mig den istället. Jobbigt!
Vad gör ni när ni inte kan somna?

Tänkte väl säga ett par ord om frågestuden, har fått massor av frågor, vilket är jätteskoj! Ska sätta mig & svara på alla imorgon efter jobbet.

Nu ska jag försöka somna om.
God natt på er sötnosar!
#1 - - Natalie:

Svar: Jag har faktiskt inte hunnit börja läsa den ännu! Jag tänkte göra det imorgon :)

#2 - - Crawfoord:

Kan inte heller sova : /

God natt :)

#3 - - malin:

hej söta du! fin blogg (:

tyck gärna till på min blogg,

(de senaste inlägget) på om de

är för ungt att blogga vid fjorton

årsålder... ha en bra dag=)

#4 - - Elena:

Vilket blir sommarens mest använda plagg, tror du? =)

#5 - - Linda:

Gomorron!

Hoppas du får en bra start på veckan!

#6 - - p u s s y d o l l:

sv; Ja verkligen, och det är väl på tiden också :p

#7 - - SARA:

Ja maten smakade underbart!:)

Så jobbigt att inte kunna somna.. :/ Hoppas du får en toppendag iaf :)Kram

#8 - - My:

Nej, det var i somras, o den tårtan som jag kastade på min killkompis var det betydligt mer grädde på :D

#9 - - Lena:

God morgon och ha en jätte bra dag idag! :) kram

#10 - - Jonna:

morron :)

hann aldrig fråga som du ville :(

#11 - - Linda - She with the colors:

Sovit gott då?

#12 - - emma - en blogg om kläder & sånt:

jobbigt när man inte kan sova

#13 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

om jag inte kan sova gör jag ngt tråkigt som att se på brottning på TV typ eller lyssnar på radion på jätte låg volym så att man får anstränga sig att lyssna då blir man trött!



sv: jag har inte heller läst den...

#14 - - Vanadesse.:

aa det är jättekul ju :) har du varit på intervju?

hoppas att du får en fin måndag!

#15 - - SOMMAR (SKIT) UNGARNA!:

SV: Joodå!!

Kunde inte du heller sova inatt??? Jag sov inte många timmar jag! :( KRAMAR

#16 - - L I S A:

Hej! Hur mår du idag? Vad har du gjort, eller kanske ska göra idag? :D



Ha en underbar eftermiddag!

#17 - - Mimmi:

svar: hehe ja men massa tv på söndagarna är ju ett måste ;)

#18 - - Leonora - The Magic Memories:

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

#19 - - Viitsippan:

Fin bild :)

#20 - - Egzona:

Tack detsamma! :D

#21 - - jossan:

okej ;) det blir plugg ,för dig? ^^

kram

#22 - - Elena:

hehe det tycker jag med =) Laila visste redan mer,nus var ju ganska stel i början.

#23 - - Sofia:

Jag ligger typ bara och vrider på mig och tyccker lycket är orättvist därför jag inte får somna x) haha

#24 - - alec:

hm jag vet inte vad som händer i veckan.. i morgon ska jag till soc och försöka få pengar :S

du då söt?



<3

#25 - - Deniesé:

Sv: Ja det är riktigt härlig att få svar från idolen sin :)



rösta gärna på mig som veckans blogg hos Tilda ! (A)

http://tildad.blogg.se/2009/march/rosta-rosta-rosta.html

#26 - - Leia:

Fin bild. =)

#27 - - Anonym:

du har en riktigt bra blogg hörru:D<3



http://vendelaspace.devote.se

#28 - - caroline:

okej :) tack. Men det visste ja redan de tipset xd

Till top