Stairways to heaven

"Stairways to heaven".

Ja, så hette dagens avsnitt på Grey's anatomy. Gud vad jag grät!
Allt var verkligen för mycket för så jag kunde inte hålla det inne.
Idag fick man se det sista av William som var en dödsdömd fånge & hans sista stund till avrättningen.
Izzie får reda av Denny att hon är sjuk och Christina & Meredith blir äntligen vänner. Som ni kanske förstår så är det lätt att en och annan tår rinner längs kinden.

Men värst var det ändå när hon förklarade för Derek hur hon kände med det är med avrättningen & hur som vill visa medlidanade. Usch! Det är verkligen ett känsligt & bedrövligt ämne. 

Dagens avsnitt var ju helt klart bäst på mycket länge!

Eller vad tyckte ni om dagnes avsnitt?
#1 - - Hannah:

Nemen usch det låter inte alls roligt,förstår att du inte kunde hålla tårarna inne.=)

#2 - - J e n n y:

Jaa, mer än god! Muuuumss, hihi.

#3 - - Anonym:

mm Greys e verkligen hur bra som helst!!!

#4 - - Helena:

men det var ju bara så bra. Jag satt och grät jag med ! :)

#5 - - Frida:

Jag måste nog påpeka att jag grät sjukt mycket igår med! Fast av en mer anledning än dig. Jag gråter JÄMT när Bailey bryter ihop sådär.. En sån stark människa som bara.. gråter..

#6 - - ika:

jag håller med, bästa avsnittet på länge, det kröp faktiskt fram några tårar för mej med :)

#7 - - Mimmi:

Bästa avsnittet på länge måste jag hålla med om, det var ganska sorgligt.. =)

#8 - - ebba:

älskar hennes skådespeleri

Till top