Söndags promenaden

Hej allihopa!
Ursäkta för den kassa uppdate igår, men jag har verkligen inte haft någon ork, eftersom jag är fortfarande sjuk. Men idag är det väl ganska okej. Vad händer idag då? Ikväll ska vi till Tonys kusin som fyller år, Grattis på honom! Innan det så har jag liter saker att fixa först.

Nu kommer lite bilder från våran promenad  igår. Enjoy! 




Härligt vår väder igår kan jag säga!




Är hon inte en sötnos?!




Vid dammen så fanns det massor av ankor, här var några av dom.


Fasen, dessa stog i ett "vattenfall" & drack vatten.


Härlig bild från skolgården.
#1 - - Rebecca:

Söt hund :)

#2 - - Becca:

Den tycker jag verkligen att ni ska se!Jag tyckte om den som fan! Vissa scener var verkligen brutala och blodiga!:P

#3 - - Maria:

Ja verkligen sååå gott..=)

mums..

Kramis

#4 - - louise:

sv; inte så mkt, skolan och tandläkaren.. sj?

#5 - - P O U L I N E ✿:

sv: Taack :D

#6 - - Cajsa:

hehe ja.. denna vecka kommer inte vara kul över huvudtaget.. längtar till nästa vecka då lite mer kul saker händer! :D

#7 - - Emma:

sv: åhh, tacktack. :D ja, den tar slut jättefort.



jodå, den var kanon. =) själv?

#8 - - Ebba:

sv: Ja, jag ser det :P Men ni har snö, hehe!! Min dag har varit okej. Din då? Kram <'33

#9 - - Leia:

Så söt hund.

#10 - - Jennie:

Härligt solen lös :)



Johan Glans är så himla bra! (syftar på förra inlägget)

#11 - - SANIBO:

sv: ja verkligen! hon kanske kommer till sverige i sommar, det får man inte missa!

#12 - - Mimmi:

fina bilder :)

Svar; Vad mysigt! det är samma för mig ikväll :)

Vad har du gjort i helgen? :)

#13 - - Leonora - The Crazy one:

sv; vad mysigt det låter du :D

#14 - - Sandra:

Åhh mys bilder!

Måndagen har varit... seg. Men nu är jag hemma och livet känns bättre haha. Din?

Puss

#15 - - alec:

ÄLSKADE--- hur mår du??

#16 - - anna:

härliga bilder! :)

#17 - - J e n n y:

Å, tack! Desamma. Riktiga snart-vår bilder :)

#18 - - EVVIE:

så fina bilder!

#19 - - Mimmi:

Promenad i fint väder är himla skönt=)



Puss!

#20 - - anna - live my life.:

Vilka härliga bilder :)

Promenad i solsken är riktigt mysigt.

#21 - - Jennifer:

Vilken söt hund! :)



Kram!

Till top