Sommar

Ja, denna låt är sommar för mig.
När jag lyssnar på den här låten, så tänker jag mig tillbaka.Bland annat på just den sommaren som jag tillsammans med Millan, Jenny & Olle åkte till göteborg & var på liseberg.

Tänker på dom väldigt mycket när jag hör den här låten & allt vi har gjort tillsammans. Härligt va? Att ha en låt som verkligen får en att tänka på allt fint & roligt man har varit med om. Dom fanns vid min sida när jag gick igenom den svåraste studen i mitt liv till den roligaste. 

Saknar dom väldigt mycket..
#1 - - matilda:

åå.. saknar sommaren..



puss!

#2 - - Anonym:

aa :) ! vad händer idag?

#3 - - Vanadesse.:

det e fint med migoxå! va roligt att man hittade din blogg igen :) var händer i ditt liv då? läste i presentationen att du har hund. e den ny eller har jag bara missat att du haft en hund innan =)?

#4 - - Anonym:

idag har jag spelat match, balnd annat :) vad har du gjort idag?

#5 - - Nina - This is who I am:

härligt :)

#6 - - julia:

sv: visst! ha en bra dag :)

#7 - - Mahlin ♥:

okej ja du får allt ta och göra det:) jodå jag har haft en bra helg i helhet faktiskt. själv då? händer i veckan? :)

#8 - - C Y R E U S:

haha tack=P<3 Å ja hittils har jag ahft en bra söndag, får hoppas det fortsätter så:)

själv då??<3

#9 - - amandaa:

det är helt sinnessjukt verkligen.

#10 - - Sandra:

Jo det var sommarfeeling i den låten & bilderna gör det ju inte sämre :P



Åhh tack så mycket, vad glad jag blir :)

Puss

#11 - - Erika:

sv: Varför fick du sluta på fotbollen då? :/

Min söndag har varit helt okej, sjd? :D

#12 - - V A N E S S A:

vad görs? =)



puss

#13 - - Josephine:

sv: härligt :D

jo bara bra :P

jag ska söka jobb på en städfirma :P

inte så glamoröst men bra betalt :D

#14 - - Zandra:

sv: jarå,det gick brabra! :D börjar bli riktigt haj på det, haha ;P

#15 - - Rebecca:

Yes, somrig låt ;)

#16 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

älskar låtar som får en att minnas:)

#17 - - Mippi:

Hoppas din helg varit bra?

#18 - - Anonym:

jag saknar dig med <3

#19 - - Penajs - tankar, foton & musik:

ja det är verkligen vårtecken:) men nu har det snöat lite här=/

#20 - - Millan:

maww... saknar tiden lite :)

Vi får försöka leva upp lite minnen genom att ses lite oftare ;)

#21 - - Anonym:

åh saknar verkligen den tiden =)

puss<3<3

Till top