Skvaller om New Moon

Har fått nys om lite skvaller angående uppföljar filmen New Moon.

Kommer Ben Barnes spela Aro i New Moon?

- Nej, det kommer han inte.
Hans agent har berkäftat att han har hört dessa rykten men han förnekar att Ben har blivit erbjuden en roll i filmen.



Det ryktas även om att "90210"-stjärnorna AnnaLynne McCord ska ta sig an rollen som Heidi.
Även kollegan Brandon Michael Vayda ska spela varulven Jared.




Det ryktas också om att Vanessa Hudgens skulle medverka.
 "Först fick vi veta att hon skulle vara med. Sen skulle hon inte vara med. Och nu verkar det som att hon ska vara med i alla fall", säger Rachelle Lefevre som spelar Victoria



Jag: NOOOOOOOOOOO!! Varför ska hon vara med för?!


#1 - - selma:

SV : ingen orsak =) ..

jorå, de rullar på. själv?



puss

#2 - - frida:

hejhej :) jodå min dag har varit sådär- sjd?

#3 - - Jessica:

Sv: haha jaa det var galet på många sätt :D men så ska det ju vara ibland också ;D, hur var din helg tjejen?

Puss

#4 - - Adelina:

Sv: 2 gånger! det är så jävla nice, haha! puss

#5 - - Sara:

jaha okej =) jag har sportlov, så blir nog bara att slappa =)

#6 - - S O L I N A:

Tack gumman, hoppas jag med!

Förresten, bor du i Göteborg? :)



PUSS! /S

#7 - - Sandra:

Hon känns lite väl "innocent".

Japp veckan fick en bra start.

Puss

#8 - - Alexandra:

sv; jo desamma! :) Fast min var nog ganska jobbig ;s

#9 - - Jennifer:

Haha, ok ;D

#10 - - Anonym:

ställ dina smink o hår frågor i min frågestund , tar in frågor till 20:00

puss

#11 - - Sandra:

Vill du få dröm kroppen? Kolla in min tävling där kan du vinna en DVD som lär dej hur du ska nå ditt mål! http://hotstuffbysandra.blogg.se/2009/march/tavling.html

#12 - - mariana DG:

<i> skönt att höra sötan ,jo super bra med mig (: puss</i>

#13 - - Anonym:

sv; Ja det är bara att titta det :)

#14 - - Sarinja:

hon ska inte alls vara med. hon sa att hon VILL vara med men ska inte, det är bara ett rykte. D:



svar: lol. D: thx. >w<

#15 - - emeli:

Jag har haft en stressad, men ok dag.

Längar redan till helgen, även om det är ett tag kvar :) Ska du hitta på något kul då?



puss!

#16 - - Anja:

Kul med lite skvaller!

Jag vill inte ha "gamla" skådisar till Twilight-filmerna. Jag vill ha nya och okända ansikten!

Vanessa förknippas ju bara med High school musical. Lååångt ifrån Twilight.

#17 - - Sara:

precis! vrf ska hon vara med för!? hon är för känd för att vara med -.-

#18 - - Sofia:

Okej, härligt!



Ingenting speciellt, vad har du gjort idag då?:)



Puss!

#19 - - maggie curie:

Absolut, när det bild klart =)

#20 - - Jessica:

Sv; varför bara helt okej? Har det hänt något? :(

Jodå, min helg har vart bra! :) mysig!

#21 - - Cajsa:

hehe vore jag och ingela släkt så hade det varit så.. ^^ det är min sånglärare som fått son och hon har lovat att jag ska få gosa med honom och vara barnvakt och så.. ^^ (jag och ingela står varandra ganska närare, trots att hon är min lärare. Jag har alltid haft en kompis i mina lärare men ingela är speciell. precis som Suss, Greta och Nina.. ^^ se tidigare inlägg om det.. XD)

#22 - - Mimmi:

svar: Vad härligt att höra tjejen! :) Ohja, min dag har varit toppen :) Själv då?

#23 - - Rebecca:

Svar; verkligen ;)



Neeej inte Vanessa! Dx

#24 - - Rebecca:

Svar; verkligen ;)



Neeej inte Vanessa! Dx

#25 - - joss:

men va?

jag gillar det inte :(

Till top