Planer & ärenden.

Nej nu hör jag ingenting!

Min mage kurrar som bara den. Missade lunchen idag, så jag ska se om jag hittar något här hemma att kunna äta. Tony är fortfarande på jobbet & lär inte komma hem än på ett tag.

Nu är jag ialla fall hemma från dagens bestyr. Frågan är ju bara vad man ska hitta på nu? Juste! Kom på att jag har lite fler ärenden att fixa idag, skönt att jag kom på det i tid så inte stan hinner stänga. Har ju lite små saker som ska skötas, inte långt kvar ju. Hoppas att allt går som jag vill, då kommer jag bli väldigt glad!

Hoppas att allt är bra med er idag? Några roliga planer inför kvällen?
 
#1 - - C Y R E U S:

Eller hur visst är dom, I just love them:P<3



aa det gör det, jag fyller år imorrn hih=P<33

Själv då söt? kram:*

#2 - - Matilda:

Japp det är polyvore.com jag gjorde bilden på ja :)

Kram

#3 - - V A N E S S A:

Inga planer men plugg! :)

#4 - - Anonym:

naej, jag spelar handboll :D

#5 - - Erika:

sv: åh, okej.

I veckan är det skola och så, sjd? :P

#6 - - matilda:

Sv: Aa! Riktigt coola! :D

#7 - - jossan:

okej ;) jag med :D gjort idag? ^^

kram

#8 - - Helena:

Min dag har varit bra :)

Planerna är för kvällen är träning sen blir det nog att läsa lite bok :)



Vad har du för planer då ?

Puss !

#9 - - Cristian:

Haha, Jo.



Men så brukar jag också göra med mina inspelningar. Sjunga in dem - Lyssna på dem en gång kanske - och sen gömma dem i typ datorns mörka vrår. Haha :) Fast nu på sistone har jag ju laddat upp dem på bloggen - så då är man tvungen att höra sig själv ibland. Egotrippat? Kanske! :)

#10 - - frida:

penumernar på varandras bloggar? :D

#11 - - julia:

sv: yes! vadåra? =)

#12 - - amandaaa:

skytte :) haha!

gud vad jag älskar din design!

#13 - - rahi:

Scarlett Johansson är verkligen vacker ;)

#14 - - Daniella:

Ja visst! Jag måste bara fundera ut någon snygg tatuering, kan ju vara en fördel ;)

Hoppas du har en bra kväll!

#15 - - joss:

blir till att plugga massa körkortsteori.. inte världens roligaste syssla kanske :p

#16 - - Penajs - tankar, foton & musik:

=/

Till top