Ovanligt bra dagar

De senaste dagarna har varit riktigt bar dagar. Ni vet att det känns i hela kroppen & man tänker: Fasen, ibland är livet bra härligt!
Har många gånger inte kunnat tillåta mig själv att njuta av livet, framför allt inte sedan två år tillbaka. Vill inte gå in på detaljer.

Men av en ren slump så slog det mig, mitt liv är fantastiskt underbart. Allt går som jag vill & min framtidsplaner börjar kännas realistiska just nu.
Jag har tagit risker and i tell you, it's worth it! Tar man inga risker kommer man inte någonstans & jag talar av ren egen erfarenhet.
Även om saker inte blivit som jag tänkt, så har jag löst det på ett annat sätt.

Inget känns omöjligt längre.
-Jag har haft oddsen emot mig, men jag vände på det.

Har ni haft liknande dagar?
#1 - - marie:

det är så härligt att få känna så, hoppas det håller i sig!

#2 - - Rebecca:

Svar; tack :)

#3 - - marie:

ja, just ja det kommer jag ihåg nu när du säger det. våran resa innehöll som tur var inga sådan tråkigheter.

#4 - - Linda:

tack:)

#5 - - AMANDA FALK:

så härligt med bra dagar :D

Ha en underbar start på helgen!

#6 - - ika:

härlig känsla! jo, jag har det helt okej:)

#7 - - Emma "Miss Perfect":

söt bild :)

kram

#8 - - Sandra:

Så är det ibland! Och det är roligt att läsa att du vänt på det. Har man oddsen emot sig är det lätt att vilja ge upp och bara deppa ihop. Men om man fortsätter framåt så vänder det till slut :)



Skönt med en lugn helg! Min kille är ju på cypern så det blir allt att umgås med tjejerna. Kolla bio och på söndag ska jag på dop, min kompis döper sin lille son. Sen vidare till jobbet där vi har frisör/fest/bröloppsmässa. Superkul! :)



Puss

#9 - - alec:

KÄMPA PÅ ÄLSKADE..

jag vet inte vad jag ska göra.. vi får se.



LOVE

#10 - - Mahlin ♥:

jag vet faktiskt inte vad som händer har inte planerat nåt ialla fall. blir kanske gymm.. jag ska bara slappa och se på lite filmer. just nu så går det inte att vara utomhus för det regnar:o så det blir nog film mys i helgen! =) allt bra med dig då? :)



du är söt, älskar fräknar

skulle gärna vilja ha det :)

#11 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

skönt att du haft en bra period:D

#12 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

och tack:D

#13 - - Sigrid:

Nej, faktiskt inte, men man borde tänka så oftare!

#14 - - Zandra:

sv: härligt! :D jorå,det är bra :)

gör du för ngt då?

#15 - - cissi:

väldigt vacker : )

#16 - - Linda:

a, den e söt:D

#17 - - emelie -EmeliesPlace:

Idag har jag också haft en sådan dag :D

#18 - - marie:

ja, verkligen!

he en fin kväll gumman!

#19 - - Tobias:

svar: nepp, fick det genom bloggen ;)

#20 - - Helena:

Sådana dagar är bara för bra när man känner hur underbart livet är :)



Puss !

#21 - - V A N E S S A:

det har inte jag...

#22 - - Felicia H:

Många! ;)

#23 - - EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi:

Härlig blogg ;)

Hoppas du får en kanon helg!

Kramar

#24 - - marie:

ja, men en lite bråkig sötnos :)

#25 - - Sigrid:

Tack så mycket! :D

#26 - - EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi:

Jo den har vart skit bra . din då ?

#27 - - Felicia H:

Sv: Det kan jag lova dig att den var! ;)

#28 - - Missextra:

Jag har haft en jätte bra dag, det verkar du också haft;)

#29 - - amandaaa:

okej, hoppas du får en bra lördag iaf :)

Till top