Miranda Kerr



Hur snygg är inte Miranda Kerr i denna svala outfit?
Den mintgröna klänningen med beiga peep-toes + den stora vita ringen.
Jättesnyggt på den jättesnygga modellen.

#1 - - J e n n y:

Ja, det var det verkligen. Åt du själv semlor på Fettisdagen? :)

#2 - - Jessica:

Miranda kerr är så sjukt snygg!

Sv: jag har sprungit på stan, shoppat lite fikat lite och haft det allmänt trevligt, sj då?



Kram

#3 - - Em:

tack så mycket.

ja det hadevarit grymt snyggt, men på tal om snyggt är miranda så jäkla het. hon passar i allt

#4 - - Leonora - The Crazy one:

sv; vad härligt det låter :)

ska svara på kommentarer och sen ska jag ta och plugga :)

#5 - - Ebba:

Ohh, gillar henne :P Hon är cool haha!



sv: Jao :P

#6 - - Sara Solvik:

SV: Härligt:)

Jo helt okej iallafall.själv? :)

#7 - - Frida:

Ursnygg!

#8 - - nathalie:

kolla in min blogg om du har lust =)

#9 - - becciisz:

Svar: Tack så mycket :)

Men fy va jobbigt och tråkigt, krya på dig!! :)

Min dag har varit toppen :D din då?

Puss

#10 - - Juliflickan:

TACK för din fina ord :)

Det värmer verkligen .

Följ gärna mig med bloglovin.

OM du gör det skriv det i en kommentar så följer jag dig med :)

Kram

#11 - - Tess:

Jag håller inte riktigt med ;) jag är inte så förtjust i att halsringningen är så hög :-P Smaken är ju som baken, delad ;)

#12 - - jessica:

jättesnyggt var det :)

#13 - - Mozzzizz:

Hej! Hur har din dag varit? Jättefin blogg! Kika gärna in hos meej vett ja! Kram

#14 - - emeli:

mintgrönt är snyggt!



Min dag har vart rätt ok faktiskt, även om tröttheten har tagit stor plats :p Jag har haft svårt att somna flera dagar i rad nu o fattar liksom inte varför ..



Själv? har din dag vart bra? :) puss

#15 - - Anonym:

jätte fin blogg (;

#16 - - ÅSA:

SV; Jo jag hittade ett jag tyckte om :) Lägger upp bild på den på min blogg om ett tag!

#17 - - hanna:

tack, vad snäll du är! <3

hoppas din dag har varit super.



rösta gärna på mig som veckans blogg här: http://sarasolvik.blogg.se/2009/march/veckans-bloggar-rosta.html#comment

#18 - - Mahlin ♥:

haha okej! :) jag brukar mest läsa deckare och sånt, men ibland tycker jag att dom kan vara lite svåra att förstå, eller rättare sagt: det kan bli svårt att analysera en sån bok. vad handlar den där boken "stolthet & fördom" om för något? :)

#19 - - Eveline:

love her!

#20 - - Helena:

Ja, det var snyggt tycker jag :)

#21 - - Leia:

Nej, det kunde varit bättre. Fast det blir det nog imorgon.

Hoppas du blir bättre snart

#22 - - Mimmi:

svar: skön dag :) Själv var jag ledig igår, så jag gick på stan och sen var det bara mys framför tv:n :) Hur har din dag varit idag då?

#23 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

ja det där vart enkelt och snyggt =)

#24 - - Mikaela:

min dag har varit jätte bra :-) hoppas din var det också god natt

#25 - - Jazzy:

verkligen, fast hon är säkert snygg i allt.

#26 - - Mirry:

På Borås coolaste blogg har vi bikini-bekymmer!



Spana in på www.arntyochmirry.se

#27 - - Cajsa:

Hejsan tjejen! :D

MISSA INTE MIN LIVE SHOW IDAG! 20:00 på http://www.blogtv.com/people/cajsalindahl.

Jag finns online så länge som jag har tittare! :D



Kom gärna förbi en sväng! :)

xx Cajsa

#28 - - emma härnqvist/perfektion:

jo jag var i sthlm - de skulle spela både lördag och söndag.. de har lovat en ersättningskonsert i maj så jag hoppas verkligen på de. kram

#29 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

alltid snygg!

#30 - - Sandra:

Hon är så himla snygg!



Dom är verkligen superbra.

Från Tyskland? Hur känner ni dom? Förstår att det bir jätteroligt.



Usch då krya på dig. Kramar

#31 - - Anonym:

Hejsan sötisen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa

#32 - - SARA:

Så vacker! :)

#33 - - Malin:

Miranda is HOT!

älskar hennes små smilgropar. Jag har alltid velat ha smilgropar, de e ju så sött!

Till top