Malena Ernman vinnare i Melodifestivalen 2009



Ja, vad tycks gott folk?
Jag är nog evigt chockad måste jag säga, I did not see that one coming!
Men jag kan tänka mig att den kan gå rätt bra, eller vad tror ni? Den sticker ju ut en aning mot alla disco/ rock låtar. Nej, jag tyckte det nog var ett bra resultat. Eller vad tycker ni?
#1 - - Amanda:

Jag är också försatt i chocktillstånd...

Men hellre den än Snälla, snälla.

#2 - - mikaela:

hoppas du haft en trevlig kväll

#3 - - Mahlin ♥:

jag gillar inte brittan, hon är inte alls min musik smak så! allt bra med dig?:) händer det nå kul i helgen? kram

#4 - - Jeanette:

oh tack :D



sv. ja håller med !

det där va ja inte beredd på

#5 - - Emma:

för mig spelade det faktiskt inte jättestor roll. hejade inte på ngn speciell. men marlena hade en mäktig och cool låt. :D

#6 - - Cajsa:

hehe ja faktiskt! för första gången på länge kan jag säga att jag mår bra utan att känna att jag ljuger.. är så glad åt att malena gick vidare till stora ESC..^^ hur är det själv då? (förutom att du är chockad.. XD)

xx C..

#7 - - Mimmi:

Låten kan nog gå bra den är speciell:)



Sv: det verkar jättebra:)



Puss

#8 - - Eveline:

tycker som du!

#9 - - emelie -EmeliesPlace:

Undra om vi ens kommer ta oss vidare från kvalet till ESC :S

#10 - - sarinja:

tycker inte hon va bra.. >: haha ..

#11 - - louise:

Jag trodde alrig denna skulle vinna!!

#12 - - eoew:

marlena var helt okej med heat var bäst enligt mig :) ha en bra dag!

#13 - - louise:

sv; jodå, haft en helt okej helg (: . SJ?

#14 - - Mariah:

Malenas låt är bra.Tycker att rätt låt vann,

#15 - - Millan:

Det känns helt OK, är ju en låt folk kommer ihåg. Lär vara mer framgångsrik än förra årets.

Till top