Lördag

Hej allihopa!

Hoppas att allt är bra mer er idag? Det är ju lördag så humöret är på topp. Idag har jag legat & läst ur Eclipse, den är ju så bra! Funderar på att inskaffa Dreaking Dawn på svenska, men det känns ju lite små onödigt, tycker ni inte?

Aja, ska snart traska ut med lill skitan & sen får jag se vad vi ska hitta på idag. Ville göra något roligt igår, men det får bli idag istället. Kanske bio? Hoppas hoppas..
Har ni några planer för dagen?

Vi hörs lite senare!
#1 - - Nina - This is who I am:

hihi lycka till du med gumman! :)



kramar

#2 - - jossan:

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Chinchilla earring" och säg vad du tycker om örhängerna ,då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

#3 - - Lady Gagas fanblogg:

japp just dance är riktigt bra!fin blogg du har.

#4 - - Sandra:

Hoppas du kommer på något rolkigt att göra! :)

Jág ska på bio med tjejerna, lovely.



Ja det ska bli roligt, ska jobba på den dock. Men det är BARA kul faktiskt!



Puss

#5 - - Anonym:

mysigt! Jag ska iväg till en kompis lite senare :)

#6 - - V A N E S S A:

Ja, jag kan medge att jag nog har ganska mycket tur :)



puss

#7 - - amanda:

joo det är sant, det har hon

#8 - - Missextra:

Ha en jätte bra lördag:)

#9 - - Zandra:

sv: tack! :D

Allt bra? :)



Puss

#10 - - Natalie:

Svar: Efter det jag har läst än så länge så tycker jag att boken är superbra :)

#11 - - matilda:

Sv: Vad gör man inte för att nå toppen? :) Skulle kunna gå upp vid 2 om det var så, haha.



Puss!

#12 - - sofia:

Nu har jag just startat upp en tävling i min blogg, och jag undrar om just DU kanske vill vara med? läs allt om det på bloggen! (:

pussokram Sofia (:

#13 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

sv: tack:D

jag borde läsa böckerna, känns som alla har gjort det ^^

#14 - - caroline:

visst är den :) har fastnat för den totalt.

#15 - - C Y R E U S:

Söt blogg beyb :)<3

Till top