Jobb

En bild från i sommras, Turkiet närmare bestämt.

Hej på er!
Höll på att försova mig i morse, så ett inlägg fick vänta.
Idag har jag bara hunnit jobba, inte så himlans mycket som har hänt. Städat i hela butiken, tagit emot leveranser och så. 

Fasen, i nuläget är jag bra sugen på att börja plugga igen. Jag har några ämnen in mind, men ska nog kolla upp det lite mer och så. Får se hur det blir.

Hur har eran dag varit sötnosar?
#1 - - alec:

jaaaaaaaaa det ska bli såå mysigt :)

#2 - - SANIBO:

sv: ja verkligen!

#3 - - Eveline:

vill tillbaka till turkiet! vart var du i turkiet?

#4 - - stockholmsjenna:

min dag har varit helt okej.



var gärna med och bidra med en fråga på min frågestund. Alla som bidrar med en fråga som de får svar på får en länk till sin blogg/hemsida.



Ha det bäst!

#5 - - Jennifer:

Ja, dom är jättesnygga verkligen! Gör det! :D

#6 - - felicia:

gina tricot :)

kram!

#7 - - Alexandra:

sv; ja det var det! ;) kram

#8 - - Carro:

Sv: Jo, det känns riktigt taskigt.

#9 - - Sara Fellman:

Sv: Ja precis håller med om att det är en avslappnad look, tycker dock att det ger ett coolare intyck om man har klackar till! Jag har haft en bra dag. Vad skulle du vilja plugga? Hare gött :)

#10 - - frida:

mycket bra, hur har de varit själv ? hur mår du? :)

#11 - - Sara:

jo med mig är det bara bra =) vad händer iv eckan då? =)

#12 - - maggie curie:

Visst är dem nice :O

Ja,jag tycker faktist du ska göra det :P

#13 - - josefine:

dagen har varit bra =)hehe

#14 - - ANGELICA:

sv: jo det gick bra :) det gick även bra idag när jag drog ut två till! haha usch.

#15 - - V A N E S S A:

Inget framträdande var så överraskande bra,

men Agnes låt var ganska okej :)

#16 - - Sarinja:

hahaha ;D ska du säga som har en massa twilight-news i din blogg! D:

#17 - - Anja:

Svar:

Det är tur att någon håller med mig! Det finns ju faktiskt människor som föredrar den looken...

#18 - - Anja:

Svar:

Åh, tack så mycket! :)

#19 - - Cajsa:

ja, verkligen! :D GUD jag kommer sakna alla när jag går ut skolan.. :( tre av dem är ju mina lärare. Tack och lov att jag inte är så lätt att bli av med.. ^^ kommer fortsätta ha kontakt med dem.. ^^ Nina är gamal lärare till mig och vi pratar fortfarande.

#20 - - Nikki:

sv: jodå min dag var helt oki, din då? <3

#21 - - Jessica:

Sv: ja jag älskar den också, mycket riktigt en LV ;D

#22 - - Emelie -EmeliesPlace:

dagen har varit stressig! =/



Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :) Säg till när du har lagt till mig så lägger jag dig på en gång! <3

#23 - - Martina:

Min helg va också bra :) Vad är det för butik du jobbar i?

#24 - - selma:

türkiye <3<3 .. du har en söt blogg! =D

#25 - - Sessan:

ÄLSKAR DIG VERKLIGEN!!

#26 - - Sofia:

Yes, det stämmer!:D



Ja jag har haft en bra dag:) Har du haft det då sweetie?



Puss!

#27 - - Ida:

vad kul, ska du till turkiet snart? Åh vad jag längtar efter lite sol och värme! Och afrika!

#28 - - patricia:

hejhej jag ska åka till turkiet i sommar vart i turkiet var du jag hr varit där tre gånger eller hur e det fint ?

#29 - - Adelina:

älskar turkiet! saknar sommaren jag med! :)

#30 - - nela:

åååååå vilken härlig bild

Till top