Herpes nästa?

Ja, enligt källor så har inte många tjejer missat att kyssa denna kopia av Bill Kaulitz, när Madame Tussauds i Berlin.

Herpes nästa?




Visst är dockan sjukt lik honom?
#1 - - Anonym:

Trevlig helg;)

#2 - - becciisz:

Svar: Oh va jobbigt att vara sjuk "/ är du bättre nu?

Jag mås toppen och nu ska jag ta med hunden ut och springa :D

Puss

#3 - - jessica:

sv: näe, de senaste dagarna har det inte varit bra alls :p

hur är det själv?

#4 - - Emma:

åhhh, tack sötis. :D vad glad jag blir. =)=)

#5 - - Jeanette:

sv. okej bara sådär?

med mig är det bra :D

#6 - - Leia:

Ja! Dockan var verkligen jättelik!

#7 - - Maria:

Tack söta du..=)

Vad ska du göra idag då?

Ha en underbar dag..

Kram

#8 - - Leia:

Jag ska vara med killen idag, och imorgon ska vi hälsa på morfar. :P

#9 - - Eveline:

oj jag trodde det var han innan jag läste :P hehe.

idag ska jag ta det lugnt tror jag. kram du då?

#10 - - emma härnqvist/perfektion:

tack. klänningen är från fröken söt och ger verkligen sak för sitt namn :)



allt bra emd dig idag snäckan?

#11 - - Andreas:

oj :S



Just det, jag har flyttat min blogg till www.improveme.se/andreas så besök mig gärna där! :)



Hoppas du får en underbar lördag och en fortsatt trevlig helg!

#12 - - johanna:

Det tycker jag låter bra :) krya på dig :) nej för min del så blir det faktiskt lungt denna helgm, skönt :D

#13 - - Jennifer:

Den va jätte lik :O

Till top