Hemma!

Äntligen hemma!

Blev inget firande idag, men imorgon ska vi åka förbi & fira Tonys kusin.

Vad har hänt idag då? Varit hemma hela dagen, innan jag åkte iväg för jobb. Nu har jag äntligen kommit hem.
Imorgon ska jag nog in till stan & fixa med lite saker. Har ju några farmtida möten som jag måste förbereda mig inför. Även in till bibloteket & dra ut några papper. Men det är inget jag tänker avslöja ännu. Även hemlisen som jag skulle avsölja i helgen, kan heller inte avslöjas ännu, tråkigt!

Hoppas att allt ät bra med er idag?

#1 - - Gaia:

Vad söt hund!

#2 - - Zäta:

söt hund :)

#3 - - Liene:

sv jag älskar också slarviga flätor:)

#4 - - Anonym:

Gillar din header! Söt hund! : ) Titta in hos mig!

#5 - - Mariah:

Det är ok här.Sitter och slö surfar på nätet.

#6 - - Rebecca:

Svar; tack snälla du :)

#7 - - Cajsa:

nästa vecka blir det massa kuliga rep för produktionen.. :D kan knappt berga mig! :D Jag tror jag är den ända som ser fram emot att vara kvar till sena kvällen och under helgen på skolan.. XD hahaha! :P

#8 - - Leonora - The Crazy one:

sv; godnatt och Godmorgon :)

allt väl?

#9 - - Leia:

Ja det är gott med tacos! :D

#10 - - Marcus Å:

Det är kanon med mig! Allt bra med dig? :)

#11 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

söt!

#12 - - Alexandra:

söt hund :D

#13 - - alec:

hej hjärtat.

det är sådär med mig, det kunde vara bättre men men..

vad gör du?



kram

#14 - - Sandra:

Hoppas du kan berätta hemlisen sen:)



Nja, inte direkt men ska försöka umgås mycket med tjejerna nu när sambo är iväg. Vad ska du göra?

Puss

Till top