Frågestund!



Yes, nu var det ett tag sedan vi hade en frågestund här på bloggen.
Men nu drar vi igång!
Kommer ha frågestunden resten av söndagen, så kommer jag svara på alla frågor imorgon.


Men ni som inte ställer någon fråga kan väl skriva i någon av de undre inläggen, det bli ju lättast att göra så, eller hur?

Frågestund AVSLUTAD



Vad många frågor jag har fått!
Kommer svara på alla frågor imorgon.


#1 - - Lena:

ja jag hade tänkt att slänga upp en bild snart! ;)



fråga: vad är ditt drömjobb?

#2 - - M O S A N:

Svar: ja verkligen! :)



Det gör jag så gärna.



kram

#3 - - alec:

jag har bara städat :S haha du då gumman?

#4 - - Elina:

Favoritbloggar?





sv: Blir nog mer som storstädning :P hehe



Kram

#5 - - ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG:

Du är självklart med i frågestunden.



Min fråga är : Hur mkt shoppar du för i månaden ?

#6 - - BJERNHAGEN:

aw, tack ska du ha! :)

absoluta favoritbandet?

#7 - - vanessa:

:) hur lång är du? och vad är dina intressen?

#8 - - amaandaa:

1. läser du min blogg varje dag?

2. hur länge har du bloggat?

3. skulle du kunna tänka dig designa min blogg ? :)

#9 - - sara:

vilken av "twilight böckerna" är din favorit? :)

#10 - - Majda:

Joo allt är bara fintfint här med=D

#11 - - sofie:

vad gör du om fem år? :)

#12 - - Daniella:

Hur är det att ha hund? Vilken ras? :)

#13 - - Zandra:

Hej gumman! Hur mår du idag? :)



Mina frågor:

Hur många besökare har du per dag?

Vilken är din favoritblogg?

Vad ska en bra blogg innehålla enligt dig? :)

#14 - - Gaia:

Här kommer några frågor:



Vad är din favoritfärg?

Vad skulle du göra om du vann 2 miljoner?

Vad är din favoritmaträtt?

Är du en person som ofta håller det städat, prydligt och snyggt?

#15 - - Anonym:

nej jag kan ju inte påstå att jag haft en bra dag.

Jqag har legat hela dagen i soffan eftersom jag har magsjuka nu.... piss:/



Du då?=)

#16 - - Mimmi:

svar: Ja verkligen! tack! Hur har din helg varit? :)

#17 - - Olessia:

vad får dig att må bra?

#18 - - Jennilie:

Sv: tack :)

Kram

#19 - - Erik Keding:

Försöker komma på en riktigt klurig fråga. Vad har du för färg på din tandborste? HA den du!

#20 - - Lisa:

Jag har två frågor faktiskt.. Vart i Linköping kommer du ifrån? Och vilken bok i Twilight-sagan tycker du är bäst? :)

#21 - - JENNIE - modeblogg:

tack så jättemkt:) lägger till dig på bloglovin!



min fråga: Vilka är dina favoritbloggar?



kram

#22 - - Leia:

Vad hände med din tå då? :S

#23 - - paulina:

haha själva innebandyn gick ju inte så bra, men det var sjukt kul! :D vad har du hittat på i helgen då?:D

#24 - - JOSEFINE:

har lagt upp det jag shoppade idag på bloggen nu :)

#25 - - vesna:

häärligt, jo da min helg va chill me =)

#26 - - Nikki:

sv: ja, skicka mig med!



En fråga hmm: Har du gjort nåt dum med flit till din bästa vän?

#27 - - Leia:

Ajaj då. Sådant gör så ont!





Frågar samma som alltid:



Hur trivs du med livet?

#28 - - caroline:

okej :) njäee har ingen fråga precis. Har du någon ide hur man får fler besökare?

#29 - - Ellen M:

Hej!

Hoppas du får en bra vecka.

Några planer? =)



Besök gärna min blogg fylld utav tävlingar, vardag och jag berättar även en cool grej om Kenzas jacka "Jofama by Kenza". Spana in för att veta mer ~Lägger du till mig på bloglovin' lägger jag till dig~



www.ellensplats.blogg.se

Ellen M

#30 - - Sandra:

Hmm frågor:

1) Varför började du blogga?

2) Favoritbloggar?

3) drömresa?



Ja en kanon bra dag :)

Puss

#31 - - Rebecca:

Favorit blogg?

Skostorlek?



Kram =)

#32 - - vesna:

hahaha va skön bild :)

#33 - - Ronja:

vilka mindre bloggar läser du?

#34 - - paulina:

okejokej, men det kan vara skönt det med (: hmm inget speciellt men kommer förmodligen länkta till lovet vi har nästa vecka :D har du med lov då? vad ska du hitta på i veckan då? kram !

#35 - - Heyli:

jag frågar en fråga! vilka är dina två fvoritlåtar just nu? :)

#36 - - Leonora - The Magic Memories:

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

#37 - - Millah:

Tack så mkt :):)

#38 - - SOMMAR (SKIT) UNGARNA!:

Godmorgon sötis!

Sovit gott? Hoppas du får en underbar dag!

Massor med kramar till dig!

#39 - - jossan:

HÄR KOMMER MINA SPECIELA FRÅGOR! :D



1. drömresa?

2. vad skulle du köpa om du vunnit 5 miljoner?

3. det bästa som hänt dig?



KRAM < 3

Till top