Fes du?

T: Mår du bra Louise?
Jag:  Nej
T: Vad sa du?
Jag: Nej
T: Fes du?

What?!

Förklaringen till detta är att jag har typ massa slem i halsen & kan inte riktigt tala ordentligt. Där av lät det tydligen som jag fes istället för att säga nej!

Hahaha!
#1 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

haha:)

sv: åh:) tack <3

jo dagen har varit bra, din då?:)

#2 - - LIFE BY Marielle:

hahaha :P



Jo min helg var också bra :) nu ska jag ta en bloggpaus under en längre tid hade jag tänkt. Ha det så bra så länge gumman! puss

#3 - - ÅSA:

SV; Har varit på stan en sväng och köpt dusch draperi, så ska sätta upp det, sen städa lite. Sen förmodligen kolla vidare på våran serie.

själv?

#4 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

haha så tokigt det kan bli..men det är skönt att fisa ibland =)

#5 - - Anonym:

Sv: Kul att du vill vara med sötnos :)



Kram

/linnéa

#6 - - Anonym:

Är allt bra med dig annars då? :)



Kram

/linnéa

#7 - - Mimmi:

Haha förstår verkligen inte hur det kunde låta det:)



Puss!

#8 - - Tess:

Hahaha!

#9 - - theres:

jag fes, skj

#10 - - SARA:

Haha, vad roligt :P :D

Till top