#1 - - Rosita:

My immortal är min favorit. :)

#2 - - Mahlin ♥:

jag vet inte riktigt vad som händer i helgen, typ kanske tjejkväll eller nåt:) i veckan blire att försöka hitta nån bok som jag kan läsa på svenskan. ska göra en djup analys sen av den och typ analysera miljön, karaktärerna osv. har du nåt tips på en bra bok som man inte somnar av att läsa? :) haha det där lät lite nördigt men ja, haha. evanescence gör sjukt bra musik! kram

#3 - - Ebba:

Ohh, jag gillar den där call me when ur sober (?)



sv: aaw, tack :D Gillar din blogg - finfin <'33

#4 - - Zäta:

bra låtar :)

#5 - - Sandra:

Gamla klassiker!! Och grymma är dom :)



Jaha vad kul att dom ska flytta till er!



Bara bra med mig, själv?

Ja blommor hemma piggar upp.

Puss

#6 - - Andreas:

Trevligt :)



Hoppas du får en underbar kväll nu! Ha det så bra :)

#7 - - becciisz:

Svar: men asså det går ju inte :O nej Nej NEJ xD

Jorå, allt har varit toppen!! själv?

Puss

#8 - - Leonora - The Crazy one:

sv; jag är jätte förkyld "/



usch, krya på dig <3

gör du då?

#9 - - Lexie:

bring me to life är så himla underbar :D

#10 - - Em:

men åhh, en pastellgul hade varit hur snyggt som helst ju!

#11 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

tack gumman! det gör mig verkligen jätteglad!

massa kram!

#12 - - Mikaela:

dagen var bra bortsett från all snö som kommit ;p

#13 - - ÅSA:

SV; Tack :)

Vad bra! Vad ska du hitta på idag då? MY immortal - låten är bra :)

#14 - - hanna:

jadå, allt är väl okej med mig :) hur är det själv? Kram! <3

#15 - - SARA:

De gamla låtarna var länge sedan jag hörde! Men de är riktigt bra :) Kram

#16 - - Sara Solvik:

sv: tack, va kul å höra :)

Jo tack det är bra med mig själv? :)

#17 - - anna:

jag har väldigt svårt för evanescence, men my immortal är ganska fin :)

#18 - - Leia:

Tack tack,. 1300 kostade det i alla fall. :S

Vet inte om det är billigt eller dyrt ärligt talat, billigt tror jag i alla fall. Speciellt när det kommer till bilar.



Dagen igår var okej, hur var din?

#19 - - jessica:

svar: kul att du var intresserad över det! :) ja, det skämde mig något enormt så det är definitivt något som jag kommer göra :).



ja, jag sitter här och har håltimme just nu. självdå? :)

#20 - - Anonym:

Hej sötast! Just nu pågår en tävling i min blogg, så är du nyfiken ta dig gärna en titt! :) Priset är ett armband värt 159:-, super sött! :)



Kram

/Linnéa

#21 - - C A T T I S . G U S T A F S S O N:

Älskar den i mitten :D



sv: jag var illamående igår, så därför måde jag dåligt :)

#22 - - Mikaela:

dagen hitils har varit ok hoppas på att den blir roligare i kväll :-)

#23 - - Anonym:

längesen man hörde dem där

Till top