En frisörs dröm.

Det är jag det!
Jag skojjar eller skryter inte, jag har vad en frisör kallar för drömhåret.


Det är nämligen inte första gången jag får komplimanger för mitt hår. Och idag var det inget undantag. Alltid har jag hört att mitt hår alltid är inne, alla vill ha röd, koppar-aktig färg. Fasen! Jag är tidlös. Slå det om ni kan!

Nej, skämtosido..

Som ni säkert räknat ut så var jag & klippte mig idag, detta är resultatet. En rolig sak hände när jag satt där i stolen, min frisör gick ifrån mig där jag satt & hostade väldigt. "Jaha tänkte jag." Sen när hon kom tillbaka berättade hon att hon råkat svälja några av mina hårstrån, så det hade fastnat i halsen.
"Okej, tänkte jag. Förlåt det ska inte hända igen?" Men jag svarade "hehe, ja, mitt hår flyger åt alla håll" då började resten av frisörerna fnittra.
Efter det besöket kom jag över två saker:
1. Jag ska absolut skaffa det där "krull"-medlet hon använde i mitt hår.
2. Min torra humor roar dom.



 Grattis lillasyster som fyller 18 år idag!
#1 - - ronja:

joo :) jag vet faktiskt inte... ;S

#2 - - Em:

haha, jag tycker att han är rätt söt jag. jag mår jätte bra. hur är det själv? kram

#3 - - Veronica:

sv: jadå, jag har haft en super bra dag! hur var din vart? (:

#4 - - SANIBO:

haha fun!

#5 - - lsabel:

Ja its like a dream!! =)

kram //Isabel

#6 - - Mahlin ♥:

hur är det med dig då? kram :)

#7 - - Mimmi:

mitt hår är då inte en frisörs dröm, haha:)

#8 - - Sandra:

haha, vad roligt att jag tänkte att du hade så fint hår, sen efter att ha kollat på bilden läste jag inlägget =)

när jag skulle permanenta mitt hår lockigt sa jag att folk tror att jag plattar håret, då sa frisören "jaha, de trodde jag med!" snacka om pinsamt platt hår ;D

Till top