Dagen

Dagen då?

Jo, eftersom jag var ledig idag åkta jag in till stan för att titta lite på diverse saker. Jag kom hem med bland annat 2 par örhängen från Blomdahl Medical.

Valde 2 par emerald-färgade "plupp"-örhängen (bild kommer snarast). Älskar ju grönt, passa mig perfekt! Varför väljer jag  blomdahl då?
Deras örhängen är 100% nikelfria, tack vare det så läker de nytagna hålen på bästa & snabbaste sätt.
Jag har bara tagit hål med blomdahl (Bortsett ifrån mina två första hål som jag tog som liten), även när jag pierca  mig i naveln (borta nu dock).

Fick även med mig lite annat smått hem.
 
Min telefon har ringt i ett idag, efterlängtatde samtal. Det kallar jag verkligen för domino effekten! 

Kom även på att min lillsyrra fyller 18 år imorgon! Hur galet är inte det? Min underbara syster blir hela 18 år, fasen, blir ju lite tårögd här!
Till top