Blommor var det!

Att jag inte är något proffs, det har vi väl klarat ut? Kamerainställningar, vinklar & ljus, nej det är inte min grej..

Hur som helst, här är en bild från dagens inköp, nämligen gardiner. Fina va?
Ni ser även Onsdagens inköp av gardinstänger, visst är dom snygga? Love it!

Hur har eran fredag varit idag?
#1 - - beecka:

Tack för rösten i Outfittävlingen! :D



Min fredag har vart slapp:) Din?

#2 - - Mimmi:

Jo det har jag, eller halva högra ögat är brunt, tack!:)



Puss

#3 - - Vanessa:

visst är det :D

#4 - - Lisa:

Hehe, äsch vem bryr sig om hur snyggt fotot är? Huvudsaken är ju att man ser motivet bra, och måste säga att det var riktigt fina gardiner hehe. :) Min fredag har varit helt okej fast lite tråkig, har pluggat hela kvällen! Oj nu känns det som att jag skriver ett helt brev här men det är väl alltid kul med lite läsning. ;D Hur har din dag varit? :)

#5 - - amaandaa:

gör as ont :P

#6 - - RESESNACK.:

kanonfint och fin blogg du har förresten! :D

#7 - - Amanda:

sv: min fredag har varit både bra och dålig.

har kollat på musik direkt vilket var underbart bra. sen har jag haft en huvudvärk som gjorde att jag gick hem tidigt.. sj?:)

#8 - - Nikki:

sv: yess that's right! <3

#9 - - Erika:

sv. jag hoppades på Laila, men så blev det inte.

#10 - - an:

<--- uppväxt i Linköping :D får man fråga vart? :D:D hahah ;)

#11 - - vesna:

riktigt snyggt =)

#12 - - Anonym:

Jaa, shes the Best of them all !!

jodå..dagen har varit helt ok=)..lyckad! Din då?

#13 - - Matilda:

Okej ska gå in och titta på de då :) Vad mysigt. Vi har varit tillsammans i 4 år i augusti, men vi bor fortfarande inte ihop tråkigt nog, hans lägenhet är lite för liten för oss två.

#14 - - BJERNHAGEN:

tyck till om min nya låt som ligger uppe! :)

egenskriven på improvisation.

#15 - - Bea:

Snygga :d

#16 - - Malin-Hockeyfruga:

de va finfint, blommor är ju härligt!! :)

#17 - - SARA:

Tack, älskar den! :D Ha en skön lördag!! :)

#18 - - Leia:

Finfina.

#19 - - Sandra:

Jättefina gardiner :)

Min fredag var jättebra.



Puss

#20 - - LENA:

härligt :) jodå det är bara bra med mig! lite trött bara ;) händer idag då? kram

#21 - - M O S A N:

Så fin blogg :D

#22 - - Vanadesse.:

va spännande! vad söker du för jobb?

snygga gardiner! jag längtar tills jag flyttar. söker lägenhet som en galning hehe.

vad ska du göra i helgen då gumman?

#23 - - Fatima:

Svar: Haha ;) Det kan jag tänka mig :)

#24 - - Anna:

Vad söta :)

#25 - - emma härnqvist/perfektion:

ja igår var de bara fint, grejade lite, kikade i affärer och bara njöt. sne på kvällen blev de räkor och vin. hur hade du de då? kram

#26 - - Fatima:

Jätte fina gardiner :)

#27 - - F A N C Y:

Svar. Jadå min fredag var perfekt! =) Hur vad din?

#28 - - jossan:

haha :D allt bra idag? ^^

kram

#29 - - Mimmi:

svar; Vad härligt att höra! Själv är det sådär, är sjukt :/ Kram

#30 - - Ronja:

jag har fortfarande ett fönster i vardagsrummet som är utan gardiner..

#31 - - Missextra:

Fint:)

Till top