Bättre sent än aldrig!

God kväll på er sötnosar!

Ikväll var jag & Tony på stan och strosa runt. Vilken liv det var! För er som missat det så vann Västerås bandy SM, så GRATTIS till VIK!!
Sedan avsluta vi med en god middag på en resturang och hade väldigt mysigt tillsammans.

Ni som har följt med ett tag nu, minns ni att jag hade en lite hemlis som skulle avslöjas?
Tänkte avslöja den såhär en vecka sent. Det är såhär att Tony kusin från Tyskland ska nu flytta till Sverige. Hur roligt är inte det? Tycker det ska bli riktigt skoj. Ville inte säga något innan för hur tråkigt är det inte att säga "nej, han har inte kommit än" & "nej inte idag heller". Utan ville vänta tills han var här. Han har verkligen haft otur med resan hit. Bilen gått sönder två gånger, så förseningen är förståligt, eller hur? Men bättre sent än aldrig!

Hoppas att ni har haft en bra kväll?
Jag ska nu sy Tonys tröja som är lite trasig.

Ciao!
#1 - - Emelie -EmeliesPlace:

älskar den där bilden :D

#2 - - Lisa:

roligt att din kusin ska flytta hit!

#3 - - jossan:

det är bra här med ;) görs?

kram

#4 - - Vanadesse.:

hej sötis!

längesen man fick kommentarer av dej! hur e läget =)?

#5 - - Mahlin ♥:

har du sett nån av dom filmerna, vad tycker du? the notebook är så sjukt fin! :) allt bra med dig då? kram.

#6 - - caroline:

ja det är faktiskt ganska kul :) ! går du på någon sport?



Du kan inte göra mig en tjänst, ? hur lägger man in en bild uppe på sidan, precis som den bilden du har där det står Louise.. Förstår ingenting ;s .. tack så jätte mycket om du kan hjälpa mig.

#7 - - Jennifer Nilsson:

Åh, jag älskar den bilden på Ewa från Top Model! :D Så bra att hon vann den säsongen!

#8 - - Amanda:

Älskar den bilden på Eva :)

Till top