Ballar av stål!

Ja, så heter det nya underhållningsprogramet på 5:an som visades igår kväll.
Det var riktigt länge sedan jag skratta så mycket under ett svenskt underhållningsprogram. Denna gång har man lyckats komma fram med en ganska så rolig koncept!
 
Vinnaren av de olika inslagen, var denna!
Enjoy!


#1 - - Cajsa:

hehe yeah! XD eller någe.. :P

xx C..

#2 - - Rebecca:

Haha roligt klipp ;D

#3 - - Leonora - The Crazy one:

sv; härligt :)

jorå det går allt :)

gör du då?

#4 - - anna - live my life.:

Det där såg jag på reklamen, jag skrattade så jag kissa på mig (nästan ;)).. Att dom vågar, haha!



Kramar!

#5 - - miss wildchild - blogg om känslor!:

såg också på det igår, det var riktigt roligt!

#6 - - Anna:

Haha :P

#7 - - Leia:

Jodå, dagen har varit bra.

Hur har din varit!?

#8 - - Marcus Å:

Jo, det har varit en bra dag. Har du haft det bra? :)

#9 - - jessica ':

Svar: tack så mycket sötnos!



jag jobbar på inlägget om byxorna. ska bara försöka skaffa bättre bilder eftersom bilderna jag tog blev inte så bra :(

Till top