Bad hairday

Inget nytt ännu..

Nej, jag är fortfarande sjuk.. Näsan rinner & har ont i halsen. Kändes som jag var på bättringsvägen igår, men ack en bakslag där..

Jag hade ju en liten hemlis som skulle avslöjas idag. Men det är inget jag kan prata om ännu, ja ni vet, saker går sällan som man tänkt sig, eller hur?

Men jag ska ialla fall fortsätta städa lite mer idag, Kiwi har sin period nu. Nej, hon löper inte men hennes vinterpäls har börjar losna nu, so it's hair all over the place! Det är ju inte så trevligt.

Hoppas att ni har haft en bra dag?
#1 - - ÅSA:

Sjukt fin bild!

#2 - - thesoulmates:

Sv: Alla vi längtar till våren, men den tycks inte komma snart :/

Dagen har varit bra, hur mår du? Krya på dig nu vettja! :)

#3 - - Jeanette:

sv. tack :D allt väl?

ha en bra dag

#4 - - J e n n y:

Tack (eller något ;).

Ja, en kopp té som pluggpause är ju perfekt.

#5 - - Mozzzizz:

Heej! Tack, din header är oxå <b>väldigt<b> underbar! Vill oxå kunna fixa sån! Men men, jag får väl nöja mej med Picasa 3. Min dag har varit bra, lite tråkig kanske men annars är det ok!

kRam

#6 - - sara:

allt bra med dig idag? :)

#7 - - stina:

i helgen ska ja jobba på lördagen ,sen bara ta d lungt tro jag :P sj då?

#8 - - Emma:

åhh, taacktack. :D rösta jättegääärna. :D:D

#9 - - Sanna:

Jo det blev verkligen hur smarrigt som helst :) Åt en bit idag också!



Jag har gått till final i en fototävling så om du vill kan du gå in på http://emelieohlsson.blogg.se/2009/march/finalister-vinn-reflexskarm.html och rösta på bild nummer 4 som är min bild, det skulle vara snällt :)

#10 - - Maria:

Omg vilken härlig blogg detta är..

#11 - - Ebba:

sv: Den hade passar skitbra på dig =D Vad ska du göra idag då? Kram <'33

#12 - - ÅSA:

Jaa pengar är ju alltid ett problem tyvärr :P men Ikea är bra om man vill köpa lite saker :)

#13 - - S:

säkert fest eller någonting

#14 - - eelinjohanssson:

lugnt! ja eller hur, skitsnyggt!

#15 - - jennie:

sv: har varit lite krasslig så har sovit en massa timmar nu på eftermiddagen. själv då? (:

#16 - - Carolina:

besök gärna min blogg, du kanske hittar något trevligt =)

#17 - - Leonora - The Crazy one:

sv; okej :)

ne inte mkt, ta det lugnt :)

göra i helgen då?

#18 - - BJERNHAGEN:

- tyck till i min blogg nu om det är något du saknar/vill se av mig! make a word :)

#19 - - Leia:

Vad händer denna helg då? =)

#20 - - johanna:

Ja det blir en filmkväll med godis o två vänner för mig idag, o resten av helgen vet jag faktiskt inte ännu :) vad ska du själv hitta på för skoj :)??

#21 - - jessica:

Svar: Så lite så! :) jadu, idag var det nationella så dagen har varit si sådär. Kramar!

#22 - - Lexie:

du får se till att krya på dig :)

#23 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

sv: det stod ju i inlägget :p haha och tack<3

#24 - - Eveline:

ja det har jag haft du då? kramkram

#25 - - jessica:

ursh då jobbigt att vara sjuk :/

Hoppas du frisknar till i helgen!

Sv: den kommer från Gina :)



puss

#26 - - L o t t i i i z z:

Hoppas att du känner dig bättre snart snäckan! Ska du hitta på med något skoj ihelgen då? KRAM

#27 - - Mimmi:

svar: ja visst blev det fint! Är jättenöjd :) Vad ska du göra ikväll? :)

#28 - - Sandra:

Hoppas det går som du tänkt dig :)



Nej ingen semester på Cypern det är träningsläger med fotbollslaget som gäller. Så jag har laddat hemma med massa bra filmer & tjejkompisar till sällskap :)



Ja det får man ju göra!

bara bra jäkligt trött bara. Själv?

Puss

#29 - - emeli:

sv: ok :/ jobbigt att vara sjuk! tkr synd om dig & hoppas att jag själv inte drabbas av något. ska bli firad av släkten i morgon o dra till fjällen på söndag nämligen, så det hade vart otroligt irriterande om jag skulle bli sjuk nu :)



Krya på dig o ha en bra helg! :) puss

#30 - - V A N E S S A:

Det är det värsta som kan finnas :o



Puss!

#31 - - mikaela:

tur det ha en trevlig helg



http://experienceno1.blogspot.com/2009/03/ha-en-trevlig-helg.html

#32 - - Mimmi:

Krya på dig!



Puss

#33 - - Zäta:

ja jag får byta lakan varje dag då min hund hårat ner, skit jobbigt =p

#34 - - stina:

ja ha å bara tagi d lungt i helgen :)

Till top